Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız bir elma yer."

Çeviri:The girl eats an apple.

4 yıl önce

28 Yorum


ceylin954830

The kullanmak gereksizz

2 yıl önce

Grkan150582

İngiliz dilinde sesli harf var ise aeiöü bu harfle baslayan kelimelerden a degil an gelir...an hours an umbrella.a clock a chair ornekleri

2 yıl önce

yusuf956161

S takısı niye var ? Bir de bunlara geçmeden bunlarla ilgili konu anlatımı tarzında bilgileri nerden bulabilirim ? Ben uygulamayı indirdim şimdiden teşekkürler

2 yıl önce

alensacici

of hep yanlış

2 yıl önce

BerenOuzbe1

Aynen

11 ay önce

pinarCekic

Kolay

4 ay önce

buncey

The neden kullanildi

4 yıl önce

denizydn

Yaa bu ne kadar saçma bir soru????

3 yıl önce

Rubsa.
  • Kız " bir elma" yer - demiyor ki , - Kız elma yer - diyor ... Bu sebeple neden " an " kullanıyoruz ? " an " bir anlamında kullanılıyorsa burada neden kullanılmış ? Anlamadım
3 yıl önce

cihatemlik

Kiz bir elma yer diyor!

3 yıl önce

Faruk550174

A ve an ayni anlamda ama apple sesli harfle basladigi icin an oluyo yani

An apple A book

5 ay önce

brickmansions

Girl yazıyorum the girl diyor

3 yıl önce

AliCanGRLD1

Neden a girl olarak yazıyor

1 yıl önce

AdilErenSarbal

bune yarram

1 yıl önce

SerapBatur

Eat a s takısını unuttum

1 yıl önce

BerenOuzbe1

Çok saçma

11 ay önce

Hzrhan

Jfgkfo iş etti iddiası şu iş di iş di iş di iş di iş di iş di ya şu Hz şu Hz di ya di ya sn bu TC di iş RC ci of ti kg di işi ederim CT oy di NC DH üç cm Hz şu iç Su iç cv ti küçük v fi ki üç dün u full HDM Microsoft üzülmüştur full di üç el TV çek kez FKÖ dj el vicks HSYK CDI ciddi di di di XXL al full downloadk fazla an un CL

6 ay önce

ZEYNEPYALI4

The olamsı gerekiyormu ? Olmasada olur diye biliyorum .

4 ay önce

FatihEce4

(kız bir elma yer) ingilizce çevirisini bunu yaptım(girl eats an apple) tamam yanlış olduğunu kabul ediyorum ama bu olacak diyor (A girl eats an apple.) ne alaka

1 ay önce

DilrubaSena

Neden she değil de the girl ?

4 yıl önce

SedatMercan

Kiz oldugu icin

4 yıl önce

ebrukaraca456

O demiyo burda kız diyo anladın girl kiz demek

3 yıl önce

SuphiDeniz

BU ŞEY MAL

4 yıl önce

seymasuzan

Ney mal la

3 yıl önce

Ebruelik3

Neden an kullanıyoruz a de bi4 anlamı veriyor ??

3 yıl önce

seymasuzan

Kural oyleymis

3 yıl önce

metin440372

1 ne alaka

10 ay önce