"A fekete serpenyők a húshoz valók."

Fordítás:The black pans are for meat.

4 éve

14 hozzászólás


mojzner.katalin

Rákattintottam a 'húshoz' szóra, kiírta, hogy 'for the meet'. Beírtam de nem fogadta el. Javítani kellene a szó fordítását.

4 éve

Touwer73

Jeleztem is nekik ezt a hibát.

4 éve

csuporka24

És még mindig nem javították...

4 éve

kokusz_fagyi

És még mindig nem. 2014 nov. 30.

3 éve

ezekiel182

És még mindig nem :d

3 éve

borob
borob

Nem szeretnék zűrzavart okozni, de ebben az esetben a "The black pans are for the meat." miért nem elfogadható? Úgy vettem észre, hogy néha igen szigorúan veszitek a névelőket, de akkor szerintem itt is annak kéne lennie, hogy "A fekete serpenyők húshoz valók.". :)

4 éve

Nadybabe

hát ide nem kell a THE , meat elé :) mert nem egy bizonyos szelet, vagy hús mennyiségről van szó. hanem a serpenyőkben bármennyit lehet sütni, főzni. a "the" egy bizonyos dologra utal. példa : please take out the meat from the fridge ( kérlek vedd ki A húst A hűtőből.)
i will buy meat and vegetables from the market. (húst és zöldséget veszek A piacról.

4 éve

peter.birk

Teljesen egyetértek.

4 éve

keep2000

Gondolom valaki beküldte, mert most már jó

4 éve

sziki2222

Hát még mindig nem jó és MEET-et ír ki!

4 éve

ijenei

Még mindig meet!

4 éve

togo59
togo59

..és még mindig "meet" !! 2014.09.17.

4 éve

Mamika51

meet-et javasolt, erre beírtam, naná, hogy meat! Ki kellene javítani.

4 éve

togo59
togo59

..és még mindig "meet" !! Ismét bejelentettem. Egyszer majd kijavítják! A nyelvtanuláshoz amúgy is sok türelemre van szükség!!! :) Egyébként már annyiszor megszívattak a "segítségek", hogy már amiben biztos vagyok inkább azt használom. Lehet pozitívan is felfogni a dolgot. 2014.10.30.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.