"Onlar sabah, öğle, ve akşam çay yaparlar."

Çeviri:They make tea in the morning, afternoon and evening.

4 yıl önce

21 Yorum


MURATKARAMAN1

afternoon öğleden sonra demek noon öğle demek

4 yıl önce

antarctic_

afternoon öğleden sonra anlamına geliyor soruda öğle demiş noon olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

tugce.parl

Afternoon öğleden sonra anlamında değil mi ? Midday daha uygun olurdu ancak kabul etmedi

4 yıl önce

hacimustafa27

Öğle yazdığından noon dedim ama kabul etmedi. Afternoon öğleden sonra demek. İzahı olan var mı

4 yıl önce

ahmet_aksu

noon öğlen demektir afternoon öğleden sonradır lütfen düzeltin rapor ettim gerçi ama

4 yıl önce

polat123

Burada belirli bir sabahtan bahsedilmiyor sanirim.neden the kullaniliyor

4 yıl önce

efsane488545

Sabah ve öğleden sonra için yani morning afternoon için kalıp olarak in the gelir

Yani İn the morning İn the afternoon Öğle ve gece için at noon at night kullanılır diye biliyorum

4 yıl önce

mkddryldz1957

Noon olmalıydı .Neden acaba olmuyor?

4 yıl önce

MuhammetEr601508

beyler bayanlar noon öğle demek ve buada öğleyi soruyor fakat doğru cevap afternoon diyor tabii ki de yanlış lütfen duyarlı olanlar sizde benim gibi rapor edin bu yanlışlığı

2 yıl önce

REATKZKURT

burada'' the'' niçin kullanılmalı açıklaryabilen var mı?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis
4 yıl önce

Eser_Mehmet

Cepten tiklayinca gitmiyor aciklmalara

4 yıl önce

BilgehanEr

peki the niye sadece 'morning' kelimesinin onune geldi?

4 yıl önce

scknkkrer

"ve" bağlacından önce ki virgüle gerek yok gibi ama. Yine de siz bilirsiniz

2 yıl önce

keremhan77

Evet kültürümüz anlatmış, bizleri...sabah -akşam çay ...nereye kadar...

2 yıl önce

5BNisanur

Ne var yani sırasıyla yazsak

2 yıl önce

5BNisanur

Ayrıca afternoon öğleden sonra diye biliyorum

2 yıl önce

harunata34
harunata34

İlk yorumlarla benim yorumumla aynı

9 ay önce

Abdullah410474

afternoon öğleden sonra demek,cümlede öğleden sonra yok akşam var

6 ay önce

Abdullah410474

afternoon öğleden sonra demek,öğle noon olacak

6 ay önce

big611803

noon yanlış kabul ediyor, bu bir bug değilmi?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.