1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar sabah, öğle, ve akşam …

"Onlar sabah, öğle, ve akşam çay yaparlar."

Çeviri:They make tea in the morning, afternoon and evening.

February 8, 2014

30 Yorum


MURATKARAMAN1

afternoon öğleden sonra demek noon öğle demek

May 28, 2014

bcanata
Mod

Haklısınız, o şekilde düzeltiyorum şimdi.

June 15, 2019

antarctic_

afternoon öğleden sonra anlamına geliyor soruda öğle demiş noon olması gerekmiyor mu?

August 19, 2014

hacimustafa27

Öğle yazdığından noon dedim ama kabul etmedi. Afternoon öğleden sonra demek. İzahı olan var mı

August 16, 2014

ahmet_aksu

noon öğlen demektir afternoon öğleden sonradır lütfen düzeltin rapor ettim gerçi ama

June 8, 2014

tugce.parl

Afternoon öğleden sonra anlamında değil mi ? Midday daha uygun olurdu ancak kabul etmedi

May 2, 2014

polat123

Burada belirli bir sabahtan bahsedilmiyor sanirim.neden the kullaniliyor

April 17, 2014

Burakdc

Günün zamanlarında her zaman kullanılıyor galiba

May 11, 2019

efsane488545

Sabah ve öğleden sonra için yani morning afternoon için kalıp olarak in the gelir

Yani İn the morning İn the afternoon Öğle ve gece için at noon at night kullanılır diye biliyorum

August 22, 2014

mkddryldz1957

Noon olmalıydı .Neden acaba olmuyor?

September 24, 2014

MuhammetEr601508

beyler bayanlar noon öğle demek ve buada öğleyi soruyor fakat doğru cevap afternoon diyor tabii ki de yanlış lütfen duyarlı olanlar sizde benim gibi rapor edin bu yanlışlığı

October 9, 2016

REATKZKURT

burada'' the'' niçin kullanılmalı açıklaryabilen var mı?

February 8, 2014

Eser_Mehmet

Cepten tiklayinca gitmiyor aciklmalara

August 17, 2014

BilgehanEr

peki the niye sadece 'morning' kelimesinin onune geldi?

October 3, 2014

scknkkrer

"ve" bağlacından önce ki virgüle gerek yok gibi ama. Yine de siz bilirsiniz

January 5, 2016

keremhan77

Evet kültürümüz anlatmış, bizleri...sabah -akşam çay ...nereye kadar...

February 25, 2016

5BNisanur

Ne var yani sırasıyla yazsak

April 19, 2016

5BNisanur

Ayrıca afternoon öğleden sonra diye biliyorum

April 19, 2016

harunata34

İlk yorumlarla benim yorumumla aynı

February 16, 2018

Abdullah410474

afternoon öğleden sonra demek,cümlede öğleden sonra yok akşam var

May 22, 2018

Abdullah410474

afternoon öğleden sonra demek,öğle noon olacak

May 30, 2018

big611803

noon yanlış kabul ediyor, bu bir bug değilmi?

October 20, 2018

ZbeydeAhre

Noon olmalıydı bence

February 12, 2019

AkmCanSude

Sallantıda bir örnek. Pek çok kişinin de yazdığı gibi "öğle" demiş, "afternoon" kabul etmiş. Hoş durmuyor ayrıca tüm çeviri okununca. Ama yaptık gitti :)

April 11, 2019

hamdi501343

The için hata vermesi saçmalık

April 16, 2019

TCAygenSumer

Öğleye noon yazıyordu bende öyle yaxdım kabul etmedi

April 23, 2019

LeventSaka1

kelimelerde make yok

April 30, 2019

Filiz767879

Afternoon?

May 17, 2019

Gopal668699

İn kullanmasak olur mu

May 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.