"Inmyyouth"

Fordítás:Fiatalkoromban

4 éve

14 hozzászólás


dokijano
dokijano

Azt olvastam hirtelen, hogy "In my mouth". Ideje ebédelni mennem. :-)

4 éve

JuditkaB

:)))

3 éve

rita01020304
rita01020304

vajon hogy mondják angolul : " Bezzeg fiatal koromban..."?

4 éve

csapy
csapy

Wazze in my youth. Persze engem is érdekelne.

4 éve

Bauer01

A gépi kiejtés "csodálatos" mit fizetnék annak akinek nem anyanyele és kitalálja, ráadásul most tanulja és egy szó!! Gratulálok így kell tanítani!!! :(

4 éve

pezzonovante1

"az ifjúságomban" nem volt jó nekik

4 éve

StevenMans2
StevenMans2

Miért nem "gyerekkoromban"?

3 éve

Tarnai
Tarnai

in my childhood

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Ah, van egy különbség magyarul? Itt Amerikában, "childhood" és "youth" általában ugyanolyan a jelentése van.

3 éve

Tarnai
Tarnai

A twenty years old man is young, but he is not a child.

3 éve

Tarnai
Tarnai

igen, gyerek fiatalabb.

3 éve

ElisaBardos

a magyarban ez két szó: fiatal koromban!!!

3 éve

Petpali
Petpali

"in máj júv" fantasztikus kiejtés

2 éve

Harga
Harga

A kiejtés ilyen, megtanulandó még, hogyan írják és mit jelent.

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.