A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"In my youth"

Fordítás:Fiatalkoromban

0
4 éve

14 hozzászólás


dokijano
dokijano

Azt olvastam hirtelen, hogy "In my mouth". Ideje ebédelni mennem. :-)

7
Válasz4 éve

JuditkaB

:)))

0
Válasz3 éve

rita01020304
rita01020304

vajon hogy mondják angolul : " Bezzeg fiatal koromban..."?

2
Válasz4 éve

csapy
csapy

Wazze in my youth. Persze engem is érdekelne.

4
Válasz4 éve

Bauer01

A gépi kiejtés "csodálatos" mit fizetnék annak akinek nem anyanyele és kitalálja, ráadásul most tanulja és egy szó!! Gratulálok így kell tanítani!!! :(

1
Válasz3 éve

pezzonovante1

"az ifjúságomban" nem volt jó nekik

0
Válasz4 éve

StevenMans2
StevenMans2

Miért nem "gyerekkoromban"?

0
Válasz2 éve

Tarnai
Tarnai

in my childhood

1
Válasz2 éve

StevenMans2
StevenMans2

Ah, van egy különbség magyarul? Itt Amerikában, "childhood" és "youth" általában ugyanolyan a jelentése van.

0
Válasz2 éve

Tarnai
Tarnai

A twenty years old man is young, but he is not a child.

3
Válasz2 éve

Tarnai
Tarnai

igen, gyerek fiatalabb.

0
Válasz2 éve

ElisaBardos

a magyarban ez két szó: fiatal koromban!!!

0
Válasz2 éve

Petpali
Petpali

"in máj júv" fantasztikus kiejtés

0
Válasz2 éve

Harga
Harga

A kiejtés ilyen, megtanulandó még, hogyan írják és mit jelent.

0
Válasz6 hónapja