A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Rizst esznek."

Fordítás:They eat rice.

4 éve

6 hozzászólás


GaborNagy4

RIZSEEEEET

4 éve

Bagoly12

RIZSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁT

4 éve

anevemen2

A you-t lehet venni they-nek is az angolban? Mert az előző kérdést elrontottam és gondoltam a you-val próbálom meg és elfogatta.

4 hónapja

mercike01

Csak egy y-t hagytam ki és már hiba egyből pedig egy hiba nem szokott meg buktatni hmmmmm...................................................

4 éve

Samsungadi

Azért mert máskor nincs anélkül a kihagyott vagy elrontott betű nélkül más értelme a szónak. A they nél más a helyzet. They y nélkül the tehát a gép azt hitte hogy nem tudod jól a mondatot. The eat rice? Ezt is le lehet fordítani magyarra.

4 éve

Bagoly12

HA HA HA

4 éve