"We drink yours."

Fordítás:Megisszuk a tiédet.

February 8, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Atti626

Ez most mit jelent?


JuditSndor

szerintem valami olyasmi lehet, hogy a tied, a te valamid, vagy valamilyen italod - erre utal a tiedet.<BR> Pl. a te gyümölcsleved isszuk: we drink your juice ez röviden: a tiedet isszuk: we drink jours

remélem jót írtam, kezdő vagyok, de így gondolom. üdv


bilbo1104

Szerintem is! De elsőre én nem értettem, hogy mit mond. B-)


SzabAdrin4

Néha örülnék ha valami szabállyal megindokolná hogy mi miért van.


LrntLvai

Nehezen lehet érteni.


peti333

ez mit akarna jelenteni ..


KisPl3

Megiszuk a tiédet, fordítás miért nem jó?


mira0948143

Kedves vagy hogy megiszod az èn inni valomat


PiriMargit

Azt írtam, hogy "isszuk az italod" és nem jó! :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.