"Do you have a children's department?"

Fordítás:Van gyerekosztályuk?

February 8, 2014

20 hozzászólás


KicsiVikk

gyerek, gyermek... ez sem ugyanaz mar?

February 8, 2014

kalapacs

Miert osztalyuk?? Az nem ugy lenne, hogy Do they have a children's department

February 17, 2014

keep2000

Pl magázás? Megkérdezed az áruház infó pultnál

February 19, 2014

micmicmic

Ez egy kiváló kérdés. Szerintem is többes szám második személyben lett a kérdés felrakva

March 3, 2016

danna6868

Miért nem fogadja el ha külön írom? "gyerek részleg" a fordítás ettől függetlenül még jó...

May 7, 2014

zoltan.szollosi

Hiba a megoldásban. Van gyerekoRsztályukot ír. R nem kell.

March 1, 2014

Keichii

hiába, no. hányunknak van otthon saját gyerekosztálya! ... xD

July 27, 2014

BigJacaranda

Itt nem otthoni "gyerekszobáról" van szó, hanem valószínűleg egy kórház gyerekosztályáról részlegéről.

October 8, 2014

Gykotan

Van gyemekosztályotok ? --szerintem ez is jó...

February 27, 2014

Kistaki73

A "Van önöknél gyermekosztály?" jelentése ugyanaz, bár tudom, hogy nem szó szerinti fordítás....

March 10, 2014

csorbala

én is úgy tudom hogy ez nem csak magázódva fordítható. egy betű elírást nekünk is elnéz az értékelő

March 1, 2014

mariaszanta

orsztályuk szó mit jelent? én irtam el???

March 24, 2014

TzvetanGri

És miért nem jó a "gyerekrészlegetek"?

April 5, 2014

tien761

Önnek van gyerekosztálya? Nem fogadta el! Miért?

October 10, 2014

aptg.gabi

Csak tippelni tudok, hogy ez így kétértelmű azért nem fordítja le. (iskolai osztály) Másik megoldás, hogy egy gyerekosztály-részleg (ruha, cipő,kórházi) bármi nem egy személy tulajdona, hanem többesszámú a "tulaj". Lehetséges, hogy az Önöknek van gyerekosztályuk?-azt elfogadná. Mondjuk nem értem az egész "Önöző" formát, mert tudtommal ritkán magázódnak. Simán gyerekosztályotok (nektek) vagy gyerekosztályuk (Önöknek) elfogadja.

October 21, 2014

tien761

Megeshet az is, hogy a többesszámú tulajnál lesz a kutya elásva, ahogy írtad. :) Köszi a tippet!

October 21, 2014

sgarde

Van Önöknek gyerekosztályuk? -> Elfogadta. 2017.04.07.

April 7, 2017

Boakris

többesszámnál nem Do you have a children' department lenne? :D

January 4, 2016

esponta

A"you" az neked,önöknek,nektek...A"they"az nekik...szerintem!

March 13, 2017

AnnaFarkas7

Van részlegük gyerekeknek? - ez miért is nem jó?

July 24, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.