A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you have a children's department?"

Fordítás:Van gyerekosztályuk?

4 éve

24 hozzászólás


kalapacs

Miert osztalyuk?? Az nem ugy lenne, hogy Do they have a children's department

4 éve

keep2000

Pl magázás? Megkérdezed az áruház infó pultnál

4 éve

micmicmic

Ez egy kiváló kérdés. Szerintem is többes szám második személyben lett a kérdés felrakva

2 éve

danna6868

Miért nem fogadja el ha külön írom? "gyerek részleg" a fordítás ettől függetlenül még jó...

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

gyerek, gyermek... ez sem ugyanaz mar?

4 éve

Gykotan

Van gyemekosztályotok ? --szerintem ez is jó...

4 éve

zoltan.szollosi

Hiba a megoldásban. Van gyerekoRsztályukot ír. R nem kell.

4 éve

Kistaki73

A "Van önöknél gyermekosztály?" jelentése ugyanaz, bár tudom, hogy nem szó szerinti fordítás....

4 éve

Keichii

hiába, no. hányunknak van otthon saját gyerekosztálya! ... xD

4 éve

BigJacaranda

Itt nem otthoni "gyerekszobáról" van szó, hanem valószínűleg egy kórház gyerekosztályáról részlegéről.

3 éve

csorbala

én is úgy tudom hogy ez nem csak magázódva fordítható. egy betű elírást nekünk is elnéz az értékelő

4 éve

mariaszanta

orsztályuk szó mit jelent? én irtam el???

4 éve

TzvetanGri

És miért nem jó a "gyerekrészlegetek"?

4 éve

tien761

Önnek van gyerekosztálya? Nem fogadta el! Miért?

3 éve

aptg.gabi

Csak tippelni tudok, hogy ez így kétértelmű azért nem fordítja le. (iskolai osztály) Másik megoldás, hogy egy gyerekosztály-részleg (ruha, cipő,kórházi) bármi nem egy személy tulajdona, hanem többesszámú a "tulaj". Lehetséges, hogy az Önöknek van gyerekosztályuk?-azt elfogadná. Mondjuk nem értem az egész "Önöző" formát, mert tudtommal ritkán magázódnak. Simán gyerekosztályotok (nektek) vagy gyerekosztályuk (Önöknek) elfogadja.

3 éve

tien761

Megeshet az is, hogy a többesszámú tulajnál lesz a kutya elásva, ahogy írtad. :) Köszi a tippet!

3 éve

sgarde
sgarde

Van Önöknek gyerekosztályuk? -> Elfogadta. 2017.04.07.

1 éve

MesterFerenc

van egy osztályod a gyerekeknek?

2 éve

Boakris

többesszámnál nem Do you have a children' department lenne? :D

2 éve

szabob74

Szerintem nics egyeztetés a feltett kérdés és a megadott válasz között. Az adott válasz szerint a kérdés igy szólna: Do they have children's departmen? Van nekik...? Válasz: Van gyerek osztályuk. Esz. h. személy. Tehát nekik van...

1 éve

KovcsJzsef15

Szerintem a gyerekosztály nem "children's department", hanem "children's class".

1 éve

esponta

A"you" az neked,önöknek,nektek...A"they"az nekik...szerintem!

1 éve

AnnaFarkas7

Van részlegük gyerekeknek? - ez miért is nem jó?

2 hónapja