"Що ви їсте?"

Переклад:What do you eat?

2 роки тому

4 коментарі


Sammersss

Чому what do you eat, а не what do you eating?

2 роки тому

SergioRuido

Граматичний час з -ing вживається з допоміжним дієсловом to be - I am eating an apple, What is she eating? What are you eating?

Допоміжне дієслово do у питальних реченнях - тільки з неозначеною формою дієслова (What do you see? Do you eat apples?)

2 роки тому

andrii677964

Не дуже розумію коли потрібно застосовувати інгову форму? І навіщо?)

1 рік тому

Sammersss

дякую

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.