A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Addigra már ez a dobozt választja majd."

Fordítás:He will have chosen this box.

4 éve

23 hozzászólás


giroflip

"ez a dobozt"

4 éve

Orsi1026

jelentettem

4 éve

SomogyiKatalin

még nem javították (2015.12.24.)

2 éve

Harga
Harga

Elírás. ezt a dobozt

4 éve

Ildiko_Kovacs

Ilyet magyar nem mond Drága Duolingo:) bár azért én még ezt tudnám fokozni: addigra már eztet a dobozt választa majd, ha fagy. Igy viccesebb lenne, és legalább annyira logikus.... úgy a 24. nekifutásra, mert nem találom el, hogy hova tegyem a már, majd szócskákat, nem beszélve az igekötőkről, de már kidolgoztam egy jó kis megoldást a problémámra:)

4 éve

Pircike

Ez egy ingyenes alkalmazás, ami fejlesztés alatt áll. Csoda, hogy ilyen jól működik. Jelenteni kell a problémát, és majd megoldják, gondolom.

4 éve

j.petya

"They will have solved the problem, I think."

2 éve

Dzsilda
Dzsilda

Ez egy nagyon jó és ingyenes alkalmazás ami nem utolsó szempont, semmi helye itt az efféle megjegyzéseknek!

3 éve

zetorka

de mégis ha nem rója föl az ember a hibákat akkor hogyan javítják majd ki őket?

3 éve

Dzsilda
Dzsilda

A megengedhetetlen stíluson van a hangsúly és nem azon, hogy valaki építő jelleggel észrevételezi az esetleges hibákat.

3 éve

zetorka

én nem érzem az említett hangsúlyt és stílust megengedhetetlennek, semmi bántó nem volt benne, vagy szerinted ez egy frankó magyar mondat: "Addigra már ez a dobozt választja majd."? Mert én ugyan nem bírom tökéletesen drága anyanyelvünket, de ilyet azért tényleg soha nem mondanék, és mondom ezt úgy, hogy tudom miért így használja a Duo és tudom miért jutottak a fejlesztők erre a megoldásra (mert a mi nyelvünkben ilyen szerkezet nincs, de valahogy érzékeltetni kell mit is jelent)

3 éve

Ildiko_Kovacs

Ötször újra olvasva sem találtam megengedhetetlen stílust a megjegyzésemben, nem szidtam senkit, senki anyukáját, nem volt káromkodás, nem voltam udvariatlan, stb. Azt gondoltam, hogy még talán a szabad véleménynyilvánítást nem vették még el a magyaroktól......

3 éve

tommg
tommg

De az angol mond (még ha ritkán is), és valahogy muszáj megtanulni. :-)

4 éve

zetorka

különben az a megoldás, hogy ki kell hagyni a "majd"-ot "már"-t és az elejére kell biggyeszteni, hogy "addigra" az 99%-ban bejön, itt is csak azért nem mert "ezt" helyett véletlenül "ez" van

3 éve

felejthetetlen

azt hiszem hogy tárgyeset, ezért nem ez, hanem ezt...

3 éve

energi1
energi1

Azért a több mint egy éve jelzett hibákat illene kijavítani.

3 éve

violinreka

Inkabb zarojelben oda kene tenni egy helyzet magyarazatot

3 éve

RitterJnos

Jol gondolom, hogy a befejezett jovot ugy lehetne leginkabb magyaritani, hogy " ki lesz valasztva altala a doboz" vagy " meg lesz talalva a kulcsom"?

3 éve

GereVince

Csatlakozom. Javítsátok ki, ez nem hangzik magyarosan. .

3 éve

LudvigNobel

Elsőre tényleg elég furán hangzik de ezzel a kérdéssel nem lenne semmi baj hogy ha az ez-re jó megoldás lenne az "it,,.

3 éve

LudvigNobel

ui. Az "it,, alatt állatot is érthetünk.

3 éve

SophiaCatness

De 'she' és 'he' esetén nem will has chosen lenne? Vagy tévedek?

2 éve

j.petya

Nem, mert ebben az esetben a will ragozott alakját használjuk.

2 éve