Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми розраховуємо на вас."

Переклад:We count on you.

0
1 рік тому

5 коментарів


ArtemusG

Мій клуб: WBQCD5

1
Відповісти2 місяці тому

strelezzzz

Підкажіть? а чому, якщо використовується are = We !ARE!counting, якщо ж без (ARE)- то просто. We count

0
Відповісти1 рік тому

SergioRuido

am/are/is + дієслово-ing - структура часу, який позначає дію в даний момент на противагу дії взагалі. Наприклад, We are watching a movie with our friends (Ми дивимось фільм з друзями (зараз)) - We watch movies with our friends (Ми дивимось фільми з друзями - як правило, зазвичай, взагалі)

2
Відповісти1 рік тому

_LIPINSKY_

Не правильно побудоване твердження!! Count - це рахувати, перелічувати, але аж ні як не — розраховувати!! Розраховувати в цьому реченні подане як — покладатися, надіятись!!!

0
Відповісти5 місяців тому

PaulSWEN

як на рахунок: "we rely on you" ?

0
Відповісти4 місяці тому