1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The men and the women read."

"The men and the women read."

Çeviri:Erkekler ve kadınlar okur.

February 8, 2014

65 Yorum


larays

Ben cogul oldugunu anlyamadim ki.. s takisi yok?


rootkf

Düzensiz isimlerde -s takısı gelmez. Man = Adam Men = Adamlar Woman = Kadın Women = Kadınlar


Animecik

Thank you for the answer


krYaman3

Verdiginiz bilgiden dolayi çok teşekkur ederim kafamdaki ???? Kalkti


zeyneb5811

Tesekkurler her seferinde orda yalnis edirem adam ve kadin yazirdim yalnis olurdu .indi anladim niye yalnis oldugunu


Cagatay2006

Bu tür kelimelere s takısı gelmez.Örnek Tekil halleri: Man=Adam, Woman=Kadın / Çoğul halleri: Men=Adamlar, Women=Kadınlar.Örnek Tekil Hali: Child=Çocuk / Çogul hali: Children=Çocuklar


melliotmelis

bende anlayamadım kendisi hatalı


arslan06

Men ve women çoğul oluyor man ve woman ise tekil oluyor


karateke1

Cümleyi dinlerken kadın kelimesinin tekil ya da çoğul olduğunu nasıl anlayacağız.?


HaticeMery14

Woman=kadın Women=kadınlar Man=adam Men=adamlar E ve a var dikkay edersen ona göre değişiyor


marco513946

Woman tekildir women çoğul aynı şekilde man tekil men çoğul


MertUgrlu

Eğer women değilde woman olsaydı sıradaki ek reads mi olurdu ?


Fatih.Salih

man ve women okunuşlarında vurgu iyi değil anlamak imkansız gibi. okunuşta ince detaylarla çoğul oluyor.


mert_toprak

Ben sesten bazılarını anlayamıyorum


HaticeMery14

Arkadaşlar çoğunuz ben bunun çoğul olduğunu anlayamadım ki demişsiniz soruda bir hata yok çoğul olması için s takısı olmasınada gerek yok mesela man adam demek çünlü ortada a harfi var ama men olursa çoğul olur çünkü ortada e harfi var aynı şekilde kadındada öyle woman kadın women ise kadınlar demektir


Ceyda653123

yanlışlıkla bastım


iremsu251577

Ay mikrefon anlamıyo


alperen921554

Çok seksisin murat ben bir kızım 15 yaşımdayım benimle sevgili olurmusun azdımda o yarranın benim amıma geçmesini ve o uzun yarrağını ısırıp yalamak istiyorumburdan sen beni bende seni takip edeyim burdan arada sırada vede yatakta beni sikerken konusuruz :)


dragotreis

And aynı zamanda ile anlamına gelmiyor mu? Yani hem kadınlar hem de erkekler okur demektir. Ya da erkeklerle birlikte aynı zamanda kadınlar da okur demektir. Bir de okur yerine okurlar da diyebilirdik.


Canselzkan2

Ya cik hızlı geciliyor


Ahmet666712

Disko disko parti parti.


Ahmet666712

çişşşşşşşşşşş


kkjj15

aynen ya hu ''s'' yakısı yok


ZeynepUgur4

Bence bu soruda yanlışlık var


HaticeMery14

Ya ben adamlar yazdım kabul etmesim erkekler vaya adamlar ne fakederki


XyalMrdov

Benim de yorumum boyleydi


Sefa761649

Men adam demek adam yazdim yanlis dedi aq


Bykush1

Çoğulda the kullanılıyor muydu?


seil613780

Man ve men kelimelerini ayird edemiyorum duydugumda hangisi oldugunu nasıl anliyacagim


cemil62994

Düzensiz isimlere s taķısıgelmez


seril

ikinci the neden konulmuş, Selcan Hanım cevap verirseniz çok sevinirim.


emiralmiss

Erkekler ve kadinlar okur cumlesi hatali degol bence


Murat498614

Hataları düzeltin yoksa paralı versiyonunu almam!


MRFM178893

Cvp olarak (Erkekler ile kadinlar okur) yazdim. Ama ile yerine ve eklemem gerekiyormus ancak farkli yerlerde bu ikisi sorun olmuyordu. Neden acaba. :S


Ebru618308

And dikkat etmedim


bernaBalol

Adam ve erkek ayni sey


Smeyye25

Adamlar ve kadınlar okur dedim yanlış dedi ama öncekilerde dememişti


muharremkayaci

Adamlar dedim yanlis dedi..


aysehesna

Aynen kabul etmiyor


erhan788184

erkekler dedim doğru bildi


erhan788184

sorular bi acayip ama duolingoda zenginim


YasinArgun

The men: adamlar diye çevirilebilir doğru kabül edilmeli


Eyp831000

Çok geç anlıyor


OlsadaYese

's takısı yokken ler/lar eki var


Harun178666

S takisi yooooook


yaar594962

YAKLAŞIK BIR SAATTİR DERS ÇALIŞIYORUM.. DERS ÇALIŞIRKEN DÖRT KERE "ÜÇÜNCÜ SIRANI KAYBETTİN DAHA FAZLA ÇALIŞMALISIN" MESAJI GELDİ.. MESAJLAR RAST GELEMİ ATILIYOR..


aysehesna

Adam ve erkek arasında ne fark var? 'Erkekler ve kadınlar okur.' Yerine: 'Adamlar ve kadınlar okur.' kabul etmiyor


duygu166283

Men=adam degil mi


aysehesna

Hayır man adam men adamlar


Ders655359

Baska bir cümlede ceviri (okurlar)olarak yazılmış burada (okur ) yazılmış yorumu olan


KumSaati9

Burda men diyor ama adamlar yokki cevaplarda erkekler var erkeklerde oğlanlar demek adamlar demek değil


zeyneb5811

Men and women yazmisiz ama tercumede kadinlar ve erkekler diye gecir.cem halda olmasi icin mens and womens yazilmali deyilmi?


zeyneb5811

Kadinlar ve erkekler diye tercume edilmesi ucun mens and womens yazilmali deyilmiki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.