1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The men and the women read."

"The men and the women read."

Çeviri:Erkekler ve kadınlar okur.

February 8, 2014

159 Yorum


larays

Ben cogul oldugunu anlyamadim ki.. s takisi yok?


rootkf

Düzensiz isimlerde -s takısı gelmez. Man = Adam Men = Adamlar Woman = Kadın Women = Kadınlar


Animecik

Thank you for the answer


krYaman3

Verdiginiz bilgiden dolayi çok teşekkur ederim kafamdaki ???? Kalkti


ifaSultan

Bilgi için teşekkürler


Dilara551499

Bende men adamlar diye biliyordum fakat çeviride erkekler yazınca anlamadım


zeyneb5811

Tesekkurler her seferinde orda yalnis edirem adam ve kadin yazirdim yalnis olurdu .indi anladim niye yalnis oldugunu


Rodiozb

Adamın hasısın teşekkürler bilmiyordum


Hseyin676329

Thank you my frends


EDA5353

Tam olarak doğru


ingilizcem500797

Coook tesekkur ederim banada bir seyler kattin


Cagatay2006

Bu tür kelimelere s takısı gelmez.Örnek Tekil halleri: Man=Adam, Woman=Kadın / Çoğul halleri: Men=Adamlar, Women=Kadınlar.Örnek Tekil Hali: Child=Çocuk / Çogul hali: Children=Çocuklar


arslan06

Men ve women çoğul oluyor man ve woman ise tekil oluyor


melliotmelis

bende anlayamadım kendisi hatalı


EDA5353

WOMAN (Women olduğu için çoğul oluyor.)MAN tekil (Men olduğu için çoğul oluyor.)


ceyhun346441

"Women" " woman" diye çoğul olur. (e-a olmuş , dikkat)


BraAydeniz

Women olun ca cogul demekmiş


basak1907b

bu tür kelimelere "s"takısı gelmez ki women=kadınlardır men=adamlardır


Emma156083

Yok, niye? Çünkü lahmacunlu dürüm sorusu


Ahsen10084

Çünkü dikkatli bakarsan men diyor man demiyor digerinde ise women diyor woman demiyor o yuzden


EypIzmir

Hem erkek hemde kadın var ikisini bir alıyo onun için çoğul


karateke1

Cümleyi dinlerken kadın kelimesinin tekil ya da çoğul olduğunu nasıl anlayacağız.?


HaticeMery14

Woman=kadın Women=kadınlar Man=adam Men=adamlar E ve a var dikkay edersen ona göre değişiyor


marco513946

Woman tekildir women çoğul aynı şekilde man tekil men çoğul


Acil112

Kadin ve kadinlar derken dinlemede soeun yasıyorum aynisi adam ve adamlarda da sorun oluyor ayrımını nasil yapabilirim


MertUgrlu

Eğer women değilde woman olsaydı sıradaki ek reads mi olurdu ?


Fatih.Salih

man ve women okunuşlarında vurgu iyi değil anlamak imkansız gibi. okunuşta ince detaylarla çoğul oluyor.


mert_toprak

Ben sesten bazılarını anlayamıyorum


serpil549001

Bence cok kolaydo


Sefa761649

Men adam demek adam yazdim yanlis dedi ❤❤


Kumsal...

KÜÇÜK BİLGİ

<pre> MAN =) ADAM MEN =) ADAMLAR WOMAN =) KADIN WOMEN =) KADINLAR CHİLD =) ÇOCUK CHİLDREN =) ÇOCUKLAR PERSOS =) KİŞİ/İNSAN PEOPLE =) KİŞİLER/İNSANLAR </pre>

Ceyda653123

yanlışlıkla bastım


Aleynagk

Yaa bi kere men adam mi demek yoksa erkek mi? 2. Olarak the cogul bi ek mi? Ben cogullara -s takisi getiriliyo saniyodum


iremsu251577

Ay mikrefon anlamıyo


dragotreis

And aynı zamanda ile anlamına gelmiyor mu? Yani hem kadınlar hem de erkekler okur demektir. Ya da erkeklerle birlikte aynı zamanda kadınlar da okur demektir. Bir de okur yerine okurlar da diyebilirdik.


Canselzkan2

Ya cik hızlı geciliyor


kkjj15

aynen ya hu ''s'' yakısı yok


HaticeMery14

Ya ben adamlar yazdım kabul etmesim erkekler vaya adamlar ne fakederki


HaticeMery14

Arkadaşlar çoğunuz ben bunun çoğul olduğunu anlayamadım ki demişsiniz soruda bir hata yok çoğul olması için s takısı olmasınada gerek yok mesela man adam demek çünlü ortada a harfi var ama men olursa çoğul olur çünkü ortada e harfi var aynı şekilde kadındada öyle woman kadın women ise kadınlar demektir


XyalMrdov

Benim de yorumum boyleydi


Bykush1

Çoğulda the kullanılıyor muydu?


seil613780

Man ve men kelimelerini ayird edemiyorum duydugumda hangisi oldugunu nasıl anliyacagim


cemil62994

Düzensiz isimlere s taķısıgelmez


seril

ikinci the neden konulmuş, Selcan Hanım cevap verirseniz çok sevinirim.


emiralmiss

Erkekler ve kadinlar okur cumlesi hatali degol bence


Murat498614

Hataları düzeltin yoksa paralı versiyonunu almam!


MRFM178893

Cvp olarak (Erkekler ile kadinlar okur) yazdim. Ama ile yerine ve eklemem gerekiyormus ancak farkli yerlerde bu ikisi sorun olmuyordu. Neden acaba. :S


Ebru618308

And dikkat etmedim


bernaBalol

Adam ve erkek ayni sey


Smeyye25

Adamlar ve kadınlar okur dedim yanlış dedi ama öncekilerde dememişti


muharremkayaci

Adamlar dedim yanlis dedi..


aysehesna

Aynen kabul etmiyor


erhan788184

sorular bi acayip ama duolingoda zenginim


YasinArgun

The men: adamlar diye çevirilebilir doğru kabül edilmeli


Eyp831000

Çok geç anlıyor


OlsadaYese

's takısı yokken ler/lar eki var


Harun178666

S takisi yooooook


yaar594962

YAKLAŞIK BIR SAATTİR DERS ÇALIŞIYORUM.. DERS ÇALIŞIRKEN DÖRT KERE "ÜÇÜNCÜ SIRANI KAYBETTİN DAHA FAZLA ÇALIŞMALISIN" MESAJI GELDİ.. MESAJLAR RAST GELEMİ ATILIYOR..


aysehesna

bilmiyorum bana da 3. sıranı kaybetme gibi bir şey diyor tam hatırlamıyorum ama


aysehesna

Adam ve erkek arasında ne fark var? 'Erkekler ve kadınlar okur.' Yerine: 'Adamlar ve kadınlar okur.' kabul etmiyor


duygu166283

Men=adam degil mi


aysehesna

Hayır man adam men adamlar


Ders655359

Baska bir cümlede ceviri (okurlar)olarak yazılmış burada (okur ) yazılmış yorumu olan


KumSaati9

Burda men diyor ama adamlar yokki cevaplarda erkekler var erkeklerde oğlanlar demek adamlar demek değil


zeyneb5811

Men and women yazmisiz ama tercumede kadinlar ve erkekler diye gecir.cem halda olmasi icin mens and womens yazilmali deyilmi?


zeyneb5811

Kadinlar ve erkekler diye tercume edilmesi ucun mens and womens yazilmali deyilmiki?


ilayda960776

Ama biz ne yapabiliriz "s" takısı yok biz nereden anlayabiliriz


Enes922320

read iyi anlaşılmıyor


Asya_34

men=adam ve erkek demek ama bana sadece erkek anlamını veriyor


ZehraCemre1

Anlamadım çoğulları!


mervegl735173

Ya ben okur koydum yok dedi


Elizsude

"The men,The women,The bread..." neden The' kullanılıyor sadece onu anlayamadım The nasıl,nerelerde ve neden kullanılması gerekiyor?


GizemNazAtes

Adam ve kadin okur yazdim yanlismis ama s takisi yok ki bilen biri aciklayabilir mi? LÜTFEN


GizemNazAtes

Ne alaka kardesim!!! The men and the women read demis. Anlami erkek ve ksdin okur. Yazdim yanlis diyo neymis erkekler ve kadinlarmi!! S takisi almamiski. Ha dicem ki the lardan dolayi mi? Anlamini bilmedigim icin the ne diye sormustum ve bana mesela apple elma , the apple ise elmayi demislerdi. O zamn bu da erkegi ve kadini okurlar. Benim beyin gitti biri beni aydinlatsin!!


Asya45535

Niye kadınlar


berat617344

Ben burda the yı neden kullandığını anlamadım


BerkeAlaam

s takısı yok değişik kawli


HavinErta

Men adam degilmiii


AsrhaktanY1

Cumleyi okuduktan sonra tekrar mikrofona tikkayin ki baska sesleri (disardan gelen seler) kaydetnesin. Bu arada BEN BIR ELMA YERIM.


merzgzel

The koymamızın sebebi nedir? Bilen var mı tam olarak


hazelcifci

Tekili ve çoğulu okurken ne gibi bir fark var ben anlamakta zorlanıyorum. Man, Men Woman, Women aynı okuyor gibi geliyor.


yoqurt0011

The men and the women read. Manası erkekler ve kadınlar okur.Aynı tercüme yaptım ama yanlış çıkardı


haziransla

Man yaziyor amaaaağ


mahmut302416

Bazen salklıgı tutuyor doğru yerleştirdiğim halde aynısını yanlış olarak gösteriyor


zeynepkaraduman

"The man and the woman" dedim birden fazla kişi olduğu için they gibi düşündüm o yüzden "s" takısı getirmeden read dedim. Kabul etmedi Neden?


Erkut824578

Telaffuzunda sorun olduğunu düşünüyorum.


Nursena240592

Cok güzel, anladım ❤


Ayaz846042

Örneğin woman ile women i dinlerken nasıl ayırt edicez yada nasıl telaffuz etmeliyiz


Sevinc538192

Man=adam demek deyilmi ?


MelihaNurBilgin

Bir dakika "men" kelimesi ve "man" kelimesinin, ayrıca "women" kelimesi ile de "woman" keli esinin okunuşlarını neredeyse aynı okuyor ve bunu bize onun okuyuşundan çoğul mu yoksa tekil mi olduklarını anlamamızı istiyor . Hem aynı oku hem de hangisinin hangisinolduğumu bilmemizi iste. Böyle olmaz ama


TheError1

Man-men, woman-women telafuzda nasıl ayırt edecez. Püf noktası var mı?


Kaanggor

Ses kaydinda "men" ile "man" arasındaki fark anlaşılmıyor


Glderen795748

Telaffuzu daha net yapılmalı anlaşılmıyor ne dediği


Oya955351

Adam öğretiyor , men e adamlar yerine Erkekler diyor . Lütfen değerlendirin yada alternatifleri de doğru sayın


Oya955351

Adam öğretilmişti, neden çoğul olunda erkekler oldu anlayamadım


esma875317

Nasıl yaptıniź bulamadim


asminmemur

Man=Adam Mans=Adamlar kısaca -s takısı yok nasıl çoğul oluyor???


SerdarDoan13

The olmasa olurmuydu


samir472623

Bu sozu men deye bilmirem


glce292442

Ben adamlar dedim yine kabul etmedi^-^


SalihTRK8

Benim sesimi duymuyo algılamıyo


BEYZANUR691398

Erkekler yerine adamlar yazdım olmadı aradaki fark ne acaba söyleyebilirmisiniz ?


MehmetAli204779

Adamlar dedim ama kabul etmedi


ES02TR

Adamlar ve kadınlar okur dedim kabul etmedi


ES02TR

Adamlar ve kadınlar dedim olmadı?! neden cevap verin pls


EfeAslan19

Çok güzel olmuş


Ecrin245128

The men and the women read. Boldimmmmm


Ayegl886092

Bişey sorucam the ne zaman geliyor


Ayegl886092

Bişey sorcam the ne zaman geliyor


yadigar771461

Babam telefonla konuştuğu için olmadı


adiye297662

Bu Cumlede cogul oldugunu nerden biliyoruz ?lutfen cok gerildim...


ZahideSuBe

Çok hızlı söylüyor


Aghasifpub

Merhaba ben azerbaycanlıyım bu qroqramı çok sevdim


AyeYakn1

Çok hızlı seslendiriliyor. Anlaşılmıyor.Teşekkürler.


elif661427

Man=adamlar=erkekler


saiterol1

Man mı diyor men mi, woman mı diyor wamen mi belli olmuyor. Telaffuz önemli.


W4Si9

Yalnis cevap


MAMS177410

Ya zaten doğru düzgün demiyo ki


MAMS177410

Ya zaten doğru düzgün demiyo kiyoksa insan anlar


MAMS177410

Ya zaten doğru düzgün demiyo kiyoksa insan anlardogru dürüst


ElnarAayev

Bən ne kadar diyorum ki ərkeklər ve kadınlar okur ama burada diyolarki bidaha deneyinnn


Kaan165849

Men Adamlar demektir. Women kadınlar demektir Cevap Erkekler ve kadınlar okur olacaktı. Adamlar yazsanizda olur.


ilhan577505

Man and men with woman and women read same


ilhan577505

Man and men with woman and women read same???


Fulya503786

Cevabım neden yanlış sayılıyor


mehmet17283

Women diye okuyor. Bu da tekil olması gerek. Bunu düzeltmeleri gerek.


Nevra138395

Ben sonuna okurlar yazdım kabul etmedi


ilker149603

soru yanlıs neden olduğuna söylememe bile gerek yok


Kook_cookies

Ya kafayı yiycem erkekle adam aynı şey degilmi ben erkekler yapıyom kabul etmedi çıldırcamm canımda bitti ooof be hayat hep bana kötü zaten


Kook_cookies

Ya kafayı yiycem erkekle adam aynı şey degilmi ben erkekler yapıyom kabul etmedi çıldırcamm canımda bitti ooof be hayat hep bana kötü zaten


Kook_cookies

Ya kafayı yiycem erkekle adam aynı şey degilmi ben erkekler yapıyom kabul etmedi çıldırcamm canımda bitti ooof be hayat hep bana kötü zaten

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.