A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Akarok egy tévét."

Fordítás:I want to have a television.

4 éve

16 hozzászólás


mili.foitl

I want a tv az miert nem jo?

4 éve

Zsolt4

Úgy is érthető, de nyelvtanilag úgy helyes, ha hozzá teszem, hogy birtokolni akarom.

4 éve

neph83

Ez igaz, de eddig szinte az összes leckében elég volt a "want". Legalábbis erre a szerkezetre nekem még nem hivatkozott eddig. Van olyan is hogy megoldásnak betesz olyat is, amit csak később fogunk tanulni.

4 éve

gzazimonyi

Ott a pont

4 éve

Jutas
Jutas

i want a television-nem fogadja el,pedig jó,nem?

4 éve

Tnde304690

Már elfogadja ma ezt írtam én is

2 éve

Sanyiapa

Miért fontos az, hogy birtokolni akarom? Ha akarok egy tv-t, akkor nem feltétlenül azért akarom, hogy birtokoljam, hanem azért, mert esetleg nézni akarom.... Ha birtokolni akarom, akkor az a kifejezés is szerepeljen a lefordítandó mondatban!

4 éve

Attila44

Sajnos ilyen az angol. Én is akár nyelvvizsgai feladatokba is bele tudnám magyarázni hogy miért írtam azt ami (a kérdés pontatlansága miatt), de a bírákat ez nem érdekelné, révén hogy egy angol nem értheti úgy ahogy én értem. Például a fenti mondatot igen, úgy is lehetne értelmezni, hogy "Akarok egy tv-t (a munkahelyemre)." (A tv-t én nézem de nem birtoklom, mert nem az enyém). De mivel egy angol anyanyelvű "nem gondolkozhat" így ezért ez hibás. Szerintük.

4 éve

Anwar42

Én is benyeltem ezt a "hibát" hogy a to have et nem használtam. :( Legalább tanultam belőle. Csak optimistán.

4 éve

gnebeva
gnebeva

I want a television. így is elfogadta nekem!!

4 éve

kovimeli

Detto...

3 éve

dlaccc

I would like.. Azzal mi a baj mert nem fogadta el?

3 éve

nloci
nloci

Azért, mert így sokkal kedvesebb kérés lenne. "Szeretnék..." és nem "Akarok..."

1 éve

zshajni

Nem a vonzata a want-nak a to?

2 éve

gnebeva
gnebeva

Nem. Itt a to have tartozik össze. De ezt már van, aki itt leírta ( pár hozzászólással előbb). Érdemes beleolvasgatni......

2 éve

zshajni

Köszi. Amúgy mindig átolvasom mit írnak, de a have-ről beszéltek, nem a want-ról. Vagy csak értetlen vok. :)

2 éve