Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yarına kadar sütü iç!"

Çeviri:Drink the milk by tomorrow!

4 yıl önce

12 Yorum


omer1993

Bu kalıpları açıklayan link yok mu "by tomorrow"

4 yıl önce

memetebrar

Yarına kadar

3 ay önce

omersenturk

till'in olmama nedeni nedir?

4 yıl önce

NilSu962010

Until i neden kabul etmedi oda e kadar anlamı taşımıyor mu ?

1 ay önce

Arda117317

Until kabul edilmiyor

2 hafta önce

eness.kpc

You drink the milk by tomorrow da kabul edilmeli bence

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede emir kipi yapmak icin fiil basa gelir, o yuzden olmaz

4 yıl önce

Ecenur303809

Bu cümleyi daha önce göstermedi

2 yıl önce

Resul-

by nedir ?

2 yıl önce

memetebrar

Kadar

3 ay önce

trknn_smsr

Sadece 'the' kalıbını unuttum ve can aldı! Ne saçma!

1 yıl önce

KaaaBooooM

Öğrenmeden öğrenmek MÜKEMMEL!!!

1 ay önce