"Yarına kadar sütü iç!"

Çeviri:Drink the milk by tomorrow!

4 yıl önce

21 Yorum


omer1993

Bu kalıpları açıklayan link yok mu "by tomorrow"

4 yıl önce

memetebrar

Yarına kadar

5 ay önce

omersenturk

till'in olmama nedeni nedir?

4 yıl önce

Haggra
Haggra

Orijinal kelime untildir. Zaten until yazinca da kabul ediyor. Ancak till'i de sanal alemde kullanabilirsin, ben kullaniyorum.

4 yıl önce

Ecenur303809

Bu cümleyi daha önce göstermedi

2 yıl önce

NilSu962010

Until i neden kabul etmedi oda e kadar anlamı taşımıyor mu ?

4 ay önce

Arda117317

Until kabul edilmiyor

2 ay önce

Resul-

by nedir ?

2 yıl önce

memetebrar

Kadar

5 ay önce

Asl358480

Genelde Olarak anlmnda kullanlyor

6 ay önce

trknn_smsr

Sadece 'the' kalıbını unuttum ve can aldı! Ne saçma!

1 yıl önce

KaaaBooooM

Öğrenmeden öğrenmek MÜKEMMEL!!!

3 ay önce

EmreKan1

"until tomorrow, drink the milk" kabul edilmiyor. edilebilir mi?

1 ay önce

eness.kpc

You drink the milk by tomorrow da kabul edilmeli bence

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede emir kipi yapmak icin fiil basa gelir, o yuzden olmaz

4 yıl önce

kablll

As tomorrow neden olmuyor. Bir de the milk yerine sadece milk yazarsak yanlış mı olur

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

yanlış olur çünkü "sütü iç" diyor.

4 yıl önce

Astatin

To tomorrow desek olmaz mı

4 yıl önce

sundurella
1 yıl önce

I_am_potterhead

drink milk until tomorrow neden olmaz?

2 yıl önce

Nezir_Dlm

Senin dediğin yarın kadar süt iç yarına kadar değil anlamsız olur

By in bir cok gorevi vardır ornegin The milk is by the cheese süt peynirin yanindadir halbuku kendi dusuncene gore gidersen near neden kullanilmadı dersin buda ingilizcedeki kurallardan geliyor

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.