1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yarına kadar sütü iç!"

"Yarına kadar sütü iç!"

Çeviri:Drink the milk by tomorrow!

February 8, 2014

45 Yorum


AliBarlase

Arkadaşlar Until veya Till koyamazsınız. By koymanız gerekir.

2'sinin de Türkçe'de karşılığı "-e kadar" olmasına rağmen İngilizcede farklı.

Drink your milk till/until tomorrow dersek, yarına kadar sütünü iç. Yani şuan başla ve yarına kadar hiç durmadan süt iç. Yarın olunca bırak anlamına gelir.

Drink your milk by tomorrow dersek, yarına kadar şu süt bitmiş olsun anlamına gelir. Yani yarına kadar vaktin var anlamına gelir.

Umarım faydalı olmuştur. Beğendiyseniz beğenmeyi unutmayın.

January 29, 2019

Selmanbgrynk

Beğendiyseniz beğenmeyi unutmayın :D kendimi Youtube'da hissettim bi an

February 11, 2019

Elcan649765

Çok teşekkür ederim. Kafayı yiyecektim az kala!

April 11, 2019

nezih633910

Teşekkur ederim acıklayici oldu..

February 1, 2019

Drdane947742

Gerçekten çok faydalı oldu teşekkürler

April 26, 2019

lAOiC

Teşekkürler

May 21, 2019

Burak764278

sen adamsın

August 5, 2019

Hat.1954
August 7, 2019

atican2

Beğendim

August 14, 2019

FatihKurt742385

adaaaaa aaaamm (.

August 26, 2019

KaaaBooooM

Öğrenmeden öğrenmek MÜKEMMEL!!!

June 28, 2018

mhmmtknsnmz

bence mükemmel bir tanım

November 7, 2018

mhmmtknsnmz

ciddiyim

November 7, 2018

omer1993

Bu kalıpları açıklayan link yok mu "by tomorrow"

April 19, 2014

memetebrar

Yarına kadar

May 6, 2018

NilSu962010

Until i neden kabul etmedi oda e kadar anlamı taşımıyor mu ?

June 18, 2018

zgrKaradum

Benimki kabul etti

October 9, 2019

kadir133291

drink the milk until tomorrow bu şekilde yaptım ben de kabul etti

December 7, 2018

omersenturk

till'in olmama nedeni nedir?

February 12, 2014

Ecenur303809

Bu cümleyi daha önce göstermedi

February 3, 2016

Arda117317

Until kabul edilmiyor

July 30, 2018

mhmmtknsnmz

.................................................

November 7, 2018

mhmmtknsnmz

1c.1.34.mobile-heirloom-serp

November 7, 2018

mhmmtknsnmz

bu ne

November 7, 2018

xxnjcs

yalan söylemediğiniz ne malum

December 14, 2018

AnsuGokkaya

Yani sütün yarına kadar bitmiş olması isteniyor ise ''by'' Sütün bitip bitmemesi önemli değil sadece yarına kadar süt içmesi isteniyor ise until Ben böyle anladım..

September 4, 2019

SevimAkta

Teşekkürler

September 5, 2019

eness.kpc

You drink the milk by tomorrow da kabul edilmeli bence

February 8, 2014

Selcen_Ozturk

ingilizcede emir kipi yapmak icin fiil basa gelir, o yuzden olmaz

February 8, 2014

Resul-

by nedir ?

July 7, 2016

memetebrar

Kadar

May 6, 2018

Asl358480

Genelde Olarak anlmnda kullanlyor

April 6, 2018

trknn_smsr

Sadece 'the' kalıbını unuttum ve can aldı! Ne saçma!

December 3, 2016

AnsuGokkaya

''The'' kalıbını kullanmadığında yarına kadar süt iç oluyor. SÜTÜ iç demek için the kullanmak önemli. süt kelimesine ''ü'' eklemek için the var.

September 4, 2019

EmreKan1

"until tomorrow, drink the milk" kabul edilmiyor. edilebilir mi?

September 20, 2018

kadir133291

drink the milk until tomorrow şeklinde yaptım ve kabul edildi. untill ile by arasında cümlenin anlamını etkileyen ufak da olsun bir fark var mıdır ?

December 7, 2018

yusufkalab

by anlam farkı yok ama till ve by arasındaki tek söyleyebileceğim fark till daha yaygın bir kullanımdadır. kafana göre yani.

December 27, 2018

SiriusBlac872786

Drink the milk until tomorrow yanlış mı?

January 6, 2019

BALEC7

Pürfekt

May 31, 2019

kablll

As tomorrow neden olmuyor. Bir de the milk yerine sadece milk yazarsak yanlış mı olur

May 4, 2014

aoskdaosdkoas

yanlış olur çünkü "sütü iç" diyor.

May 7, 2014

Astatin

To tomorrow desek olmaz mı

July 15, 2014

scarndance

drink milk until tomorrow neden olmaz?

August 18, 2016

Nezir_Dlm

Senin dediğin yarın kadar süt iç yarına kadar değil anlamsız olur

ORNEK

By in bir cok gorevi vardır ornegin The milk is by the cheese. Süt peynirin yanindadir

halbuku kendi dusuncene gore gidersen near neden kullanilmadı dersin buda ingilizcedeki kurallardan geliyor

September 3, 2018

sundurella
October 9, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.