"Der Abend ist jung."

Çeviri:Akşam gençtir.

2 yıl önce

4 Yorum


Hasibe422761

Aksam genç tam olarak ne anlama geliyor?Aksamın erken saatleri mi demek

2 yıl önce

yamanbey

hakkatten bu nedemek

1 yıl önce

iliad2000
iliad2000

akşamın başı, erken saatleri anlamında kullanılmış

1 yıl önce

CanOzan7
CanOzan7

Bunun Türkçe'de bire bir karşılığı yok. İngilizce'de de "the night is young" olarak geçer. "Gece daha yeni başlıyor" anlamında kullanılır.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.