A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hova mész?"

Fordítás:Where are you going?

4 éve

24 hozzászólás


Paperfox1
Paperfox1

A where do you go-t általánosan használjuk, és inkább úgy értelmezhető, hogy hova szoktál menni. A where are you going kérdést pedig éppen folyamatban lévő cselekvésnél tesszük fel, vagyis ebben a pillanatban zajlik. A go off to jelentése pedig elmenni.

4 éve

TamasGaal

Mi ez a "where are you off to" ?

4 éve

derhibogab

ezt au off to -t nem tudom értelmezni! Segítene valaki!! Előre is köszönöm!

4 éve

P.Gabor

where are you going? - elfogadja.

4 éve

Schwarzchef

Where do you go t is...

4 éve

Pistuka81

where do you go - nekem hiba lett .. valamiért amit nem értek. köszi ha valaki megmondja

4 éve

encsi25

én is ezt írtam és hiba lett...

4 éve

EmeseTrk

Ezt én sem egészen értem. Különösen a feleletválasztósnál necces.

4 éve

grrita

Mi a három alak között a különbség, és mikor használjuk? Where do you go? ... Where are you going? ...(Ezt tudom.) Ez folyamatban lévő cselekvés. Where are you off to? ...

4 éve

maria.deme2

De elkellene fogadnia a where do you go-t?

4 éve

Xabb221

Nem.

4 éve

szs50
szs50

nem buktam be, de nem értem. Magyarázza meg valaki. Kösz

4 éve

AttilaRdl

ez egy folyamatban lévő cselekvés, ezért kell a are going szerkezet

4 éve

nagymarti.

Ez az "off to" nekem is idegen. Azt sem értem, hogy a másik verziót miért ajánlja fel, hiszen ez a lecke az elöljárókról szól, nem pedig a folyamatos jelenről. Globálisan pedig az egész programról az a véleményem, hogy csak és kizárólag újrakezdőknek jó. Egy abszolút kezdő szerintem nem tudna mit kezdeni ezzel a szoftverrel. :(

4 éve

AnikoDibaczi

Válasz a mondat problémájára. Megnéztem interneten: to be off (to) jelentése:elmegy valahova, távol van. Kb. 10 percbe került az interneten.

3 éve

Lantala_Elda

Ok a going.... De meg nem tart ott a lecke....!!!

3 éve

nagymarti.

Ez az "off to" nekem is idegen. Azt sem értem, hogy a másik verziót miért ajánlja fel, hiszen ez a lecke az elöljárókról szól, nem pedig a folyamatos jelenről. Globálisan pedig az egész programról az a véleményem, hogy csak és kizárólag újrakezdőknek jó. Egy abszolút kezdő szerintem nem tudna mit kezdeni ezzel a szoftverrel. :(

4 éve

AnikoDibaczi

Hát ezt megcáfolnám, mert én kezdő vagyok és tudom használni. Csak a nyelvtannak néha utána kell olvasni interneten.

3 éve

Edzsike
Edzsike

Nézz bele az English Grammar in Use című könyvbe, amit Raymond Murphy írt, hátha neked is megtetszik. Könnyen meg lehet tanulni belőle a nyelvtani dolgokat, én nagyon szeretem.

3 éve

TthKlmn

Mert zseninek könnyű de az egyszerű halandó nem érti. ha ennyire megy akkor itt a lehetőség segíteni másoknak vagy az már nem derogál!

3 hónapja

naggiolt

Hát ezt a mondatszerkezetet nem ismertem.

2 éve

Katalin5246

Nem értem, mi a baj a válaszommal. Kissé furcsának tűnik az angol fordítás a helyes válaszban.A megbeszélésben pedig a helyes választ csak egy mondatban adja meg.Miért csak két választ fogad eL. ,Ugyanakkor a megbeszélésben csak egy helyes válszt ad meg.

9 hónapja

Katalin5246

Mégsem értem!!! Háromszor ugyan azt az angol fordítást írtam be, amit helyesnek vél,mégsem fogadja el Viszont, a megbeszélésben helyes választ már két külön mondatban adja meg. Ezek szerint a helyes válasz a leckében hibás Na jó !! Ezt most abbahagyom, majd holnap nekifútok mégegyszer,

9 hónapja

TthKlmn

Where are you off to. Ez azért van hogy ne ismerd meg az angol nyelvet hiszen még a where are you going vagy where do you go sem megy igazán,erre bedobnak egy újabb variáns ezzel totál megkevernek mindent!!!

3 hónapja