1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızın hayvanları var."

"Kızın hayvanları var."

Çeviri:The girl has animals.

February 8, 2014

118 Yorum


aslan4789

The girl has the animals olmaz mı ? , sahiplik için has kullandım , hayvanları demek içinde the animals dedim ? anlamadım gitti


Selcen_Ozturk

"has the" olunca sahiplikten çıkıp yer bildirme haline geliyor, hayvanlar kızda, gibi. https://www.duolingo.com/comment/1646458

"hayvanları " demek için the gerekmesi sadece cümlenin belirtili nesnesi olması için geçerli. "kızın hayvanları" zaten bir tamlama, burada the gelmez. asla aitlik belirten kelimeyle (my your girl's vs) belirttiği kelime arasına *the giremez


Nur877316

Açıklamalarınız için teşekkür ediyorum ve sizi tebrik ediyorum. Çünkü herkesin anlyabileceği sekilde anlatıyorsunuz.


rsd.r

Çok teşekkürler; çok açıklayıcı olmuş. Allah razı olsun...


NagihanYld10

Çok iyi bir açıklama teşekkürler


aslan4789

Anladım teşekkürler.


HandeKayma

teşekkürler Çok açıklayıcı olmuş :)


TolgaAvc5

Banada possesses cikti buda sahiplik anlamindaymis


firdevsy1

Neden ipuçlarında the getirin diyo


TahirERGEC

Teşekkür ederim çok açıklayıcı ve anlamlı olmuş bu yorumunuz


AliceMay2000

Selceb abla sen bu kadar bilgiyi nasıl biliyorsun : - )


ForgeronOs

Hayvanları iste i belirlet me ne tuhaf iştir ...


Didara536489

Selcen hanım artık şu l


Didara536489

Selcen hanım şu linkinizi artık paylaş masanız


Preternatural

Yer bildirme durumunda "The animals are in the girl." şeklinde cümle kursak doğru olur mu?


BgmORK

Bende aynısını yaptım bana da yanlış dendi


remziye516140

Ben de aynı şeyde gittim ya


hedil263450

Evet ben doğrusunu yaptım olmadı gösteriyor


EmineDevrim

Bende öyle yaptım yanlış dedi ya sözde the olmayacakmış.


HAMZA585396

Aynen bende öyle düşünüyorum


Deniz30895

Hepsini "tek seferde" kullanmak istiyorsun herhalde? Oraya da "the" buraya da "the"... Bütün İngilizce anlamları "tek cümlede" anlatmak?! Vay bee :)))


[aktif olmayan kullanıcı]

    Başa neden "the" yazıldığını bana anlatir misiniz?


nosamel

    The girl's(has) the animals . Kabul etmedi, neden?


hosmanilik

    Girl = Kız The Girl = Kızın


lady_jaehwa30

    Belki kızların olarak algılamış olabilir


xedice116

    The animals olmazmış


Ouzhan984744

    Bir sey sormak istiyorum has ve have arasindaki fark ne hangisi nerde kullaniliyor mesela the girl has animals yerine the girl have animals deseydik ne fark olurdu


sonfecimert

    he/she/it'de has kullanılıyor. çoğullarda ve I ise have kullanılıyor


HaberinOls

    The girl have animals yazdım have/has çıklayabilecek var mı teşekkürler


lady_jaehwa30

    Çünkü he she it öznelerinde has kullanılır I you we they öznelerinde is have kullanılır. The girl she'ye dahil. Bu yüzden has yazarız


kamil128806

    neden have olmuyor


lonelyofalways

    she he it lerde has kullanilir.


maturkozu

    Girl's yazsam olmuyor mu? Sahiplik eki alır diyr düşündüm.


hosmanilik

    Bende öyle yazdım ama sonra anladım ki zaten the eki onu halletmiş :)


Nejatzer

    The girl has the animal yazdım olmadı. Bu ne yaa


Selcen_Ozturk

    yukarida neden olmadiginin cevabi var. lütfen her zaman önce diger yorumlari okuyun yorum yapmadan önce. iyi dersler


Kaankrcn35

    Eğer hayvanlar kızda olsaydı The girl has the animals olacaktı değil mi ? Hep buna kafam karışmıştı


ManolyaLal

    She have animals yazdım olmadı kabul etmedi


Selcen_Ozturk

    she kız demek değil o demektir. ayrıca özne 3. tekil şahıs olduğundan have değil has kullanılır.


ForgeronOs

    She o demek değil o kız yani kız demektir kadın da olabilir tabi ama uzatırsan kadın da bayan olmaz o kadar üstüne düşmeyin bazı şeyleri programdan dönüt info sağlayarak can yakmadan geliştirirseniz hem öğrenime katkısı olur hemde size... Bazı şeyleri görmezden gelin ufak dönütler kafi gelecektir.


DRGRTN

    She o demek ama kiz için kullanılirdi diye biliyordum.burda neden yanlis diyorsunuz


deleter20

    it de o demek o zaman senden bahsederken it diyelim, olmaz mı? ne kadar salakça cevaplar veriyorsunuz arkadaşlar. she demek o demek doğru diyorsun ama kızlar için o demek. burada da cevabı doğru kabul etmesi lazım.


galata05

    Got nedir açıklar mısınız bir kaç örnek cümle istiyorum


Volkan_Altunbas

    Bu has sadece 3. Tekil sahıslardamı kullanılıyor


mehmetgulg

    Animals derken. Çogul bir kelimeye sahip ve have olması gerekmezmi..


SahinSur

    Have neden olmuyor


KbraKaraca15

    Have I/you/we/they için


Arin902102

    Has nerede have nerede kullaniliyor ?


hosmanilik

    I have.. You have.. We have.. They have..

    She has.. He has.. The Girl has.. The Boy has..

    gibi...


ilkayyasya

    She has got animals dedim neden olmadı


fzg6

    she has animals kızın hayvanları anlamına gelmez mi teşekkürler


zlal658124

    Niye "girl" ü "g earl" diye okuyor? (ciörl yani)


AliSemiz1

    The girl possesses animals diye cevirdi "possesses" ne demek ?


ShadowKingdoms

    Has ile have arasındaki fark nedir yanıtlarsanız çok memnun olurum şimdiden teşekkürler


saint341

    The girl's has animals neden kabul etmedi ? @Selcen_Ozturk


Alkandemir3

    The girl has animals


Alkandemir3

    The giriş has animals


crowdmood

    has var, olmak anlamındadır kafa karıştırabilir


KbraKaraca15

    Got nerede? Has got olmayacak mı?


KbraKaraca15

    Tm biri cevap vermiş tşk


serhat356450

    girl's olması lazım değil mi kızın diyor çünkü


beyzanurCa11

    have sahiplik Eki değil mi?


LevenzQWE

    Poseses nedir lütfen biri anlatabilirmi


LevenzQWE

    Nasi oluyo posesev gibi bise cikti o nedir???


AliceMay2000

    Araya da "the"gelmeli


asya524731

    Yanlış yaptım


Ryal586084

    Neden the girl's has the animals olmuyor


BurakYazga1

    Mantıklı olan girl's has animals degilmi


Yunus646063

    Yanlışlar var hayvanları the almalı


kevser18843

    Ben dogru yaptim ama yanlis cikti


mmGlsmEren1

    Bence en kolayi buyduuu bebek işi


Bediha923467

    Seri koruma, dondurma aldım vs aldım neden serim korunmuyor sürekli geriye dönüp eksilttiğinizi tamamlıyorum Duolingo!?


OSMANEFE3838

    Ya bi girl degil de girls yazmisim bi hatadan canim gidiyo


asl364068

    Selcen hanım Allah sizden razı olsun


limonlusodaa7

    ben has yerine have kullandım o da sahip olmak bu da sahip olmak değil mi ? have bir nevi kısaltılmışı işte neden kabul etmedi ???


Alex1907000

    Çok kurralı. Anlatım bozukluğu olmuyor zaten bu kadar detay gereksiz


Meryem560862

    İp ucu yanlış


-Esma-.

    Bu the nin nerede kullanıldığını anlamadım


fatmanur287644

    Have ve has aynı sey deil galiba


_seina_

    Ya inanamıyorum ya 5 canım bitti 7-8 defa alıştırma yapıp can aldım üstüne reklam izleyip 2 can aldım hepsi sonuncu soruda bitti ve bu beceriyi tamamen bitirmeme 1 ders kalmıştı üstüne dünyanın mücevherini verip 5 can aldım onlarda bitti duolingo duy beni şu can sorununa bir çare bul artık


TCMehmetAy1

    The girl have animals yazdım ama olmadı ne farkı var ki


TCMehmetAy1

    Cümleyi aynen yazdım ama has yerine have yazdım ve yanlış saydı neden anlamadım


ErayErduran

    She's has animals olmuyor mu?


zlem250134

    Ama doğru olmalıydı


Nadir62811

    Dediğiniz yanlış


hsanzer

    The yazmadım kabul etmedi yazdım yine kabul etmedi.


roma5705

    Arkadaşlar orda kəzın diyince girl kabul ediyor,neden girl's olmuyor?


selinimiss

    "Have" ve " has" ikiside aynı değil mi "var" ve ya vardır anlamı taşımıyor mu ?????????? (Üste kalsın diye random) dmgkekfksfmdmcmdkdmfkdnddndmdmdndmddndkdlrlrdlglellhödödldleldlflwvlymylwlfglelclgkwlvlhflvkglwlclhlevlyldkvlekdkclgrldlxlglrkwekdlclsldlgldxlvlskgmgvkvlsmenygmck


AKPKJSAJV

    tartisma yeri de varmis


aslindan

    Acaba got yazmak gerekli mi sadece has demek yeterli değil mi


Selcen_Ozturk

    yeterli, ikisi de ayni. zaten yukarida da goreceginiz gibi favorimiz sadece have. Amerikalilar bunu, Ingilizler "have got" demeyi tercih ediyorlar daha cok


aslindan

    Anladım Sağolun


Taha_112

    Thanks. I have a question. Why we use 'animals',why we don't use 'pets'? Please answer it.


semihcagatay

    Because pets is animal but animals is not pet. (ingilizce öğreneceğiz diye geldik. Milletin derdini ingilizce kullanarak çözmeye kalkıyoruz)


selcen0

    The girl has an animals? ın nesi var?:)


Selcen_Ozturk

    an tekillik bildirir animals ise çoğul


OuzhanAte5

    Ya böyle ingilizcemi öğrenilir.Türkçeyi bizim kadar konuşabilen varmı ki biz ingilizceyi kusursuz konuşalım öyle olmasını istesek bu program mı tercih edilir bu kadar detaya inceliğe ne gerek var.yürümeyi bilmeyen çocuğa koşmayı öğretmek gibi bu. Az çok bişeyler biliyoruz onlarıda karıştırdınız :)


hosmanilik

    Tam tersini düşünüyorum :)

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.