1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızın hayvanları var."

"Kızın hayvanları var."

Çeviri:The girl has animals.

February 8, 2014

62 Yorum

Konu önem sırasına göre

aslan4789

The girl has the animals olmaz mı ? , sahiplik için has kullandım , hayvanları demek içinde the animals dedim ? anlamadım gitti

February 27, 2014

Selcen_Ozturk

"has the" olunca sahiplikten çıkıp yer bildirme haline geliyor, hayvanlar kızda, gibi. https://www.duolingo.com/comment/1646458

"hayvanları " demek için the gerekmesi sadece cümlenin belirtili nesnesi olması için geçerli. "kızın hayvanları" zaten bir tamlama, burada the gelmez. asla aitlik belirten kelimeyle (my your girl's vs) belirttiği kelime arasına *the giremez

February 27, 2014

rsd.r

Çok teşekkürler; çok açıklayıcı olmuş. Allah razı olsun...

October 31, 2016

TolgaAvc5

Banada possesses cikti buda sahiplik anlamindaymis

May 10, 2018

Nur877316

Açıklamalarınız için teşekkür ediyorum ve sizi tebrik ediyorum. Çünkü herkesin anlyabileceği sekilde anlatıyorsunuz.

June 9, 2019

aslan4789

Anladım teşekkürler.

March 1, 2014

HandeKayma

teşekkürler Çok açıklayıcı olmuş :)

August 25, 2014

Kaine215442

Teşekkürler.

August 20, 2018

TahirERGEC

Teşekkür ederim çok açıklayıcı ve anlamlı olmuş bu yorumunuz

October 24, 2018

BgmORK

Tşk ederim

January 24, 2019

AliceMay2000

Selceb abla sen bu kadar bilgiyi nasıl biliyorsun : - )

July 12, 2019

BgmORK

Bende aynısını yaptım bana da yanlış dendi

January 24, 2019

ManolyaLal

She have animals yazdım olmadı kabul etmedi

March 13, 2014

Selcen_Ozturk

she kız demek değil o demektir. ayrıca özne 3. tekil şahıs olduğundan have değil has kullanılır.

March 13, 2014

aslindan

Acaba got yazmak gerekli mi sadece has demek yeterli değil mi

February 8, 2014

Selcen_Ozturk

yeterli, ikisi de ayni. zaten yukarida da goreceginiz gibi favorimiz sadece have. Amerikalilar bunu, Ingilizler "have got" demeyi tercih ediyorlar daha cok

February 8, 2014

aslindan

Anladım Sağolun

February 9, 2014

maturkozu

Girl's yazsam olmuyor mu? Sahiplik eki alır diyr düşündüm.

August 24, 2014

AF1L1YALN1Z

Bende öyle yazdım ama sonra anladım ki zaten the eki onu halletmiş :)

October 14, 2015

Aley95504

Bu ne yaa

September 28, 2017

AliSemiz1

The girl possesses animals diye cevirdi "possesses" ne demek ?

January 10, 2018

ShadowKingdoms

Has ile have arasındaki fark nedir yanıtlarsanız çok memnun olurum şimdiden teşekkürler

February 19, 2018

Alkandemir3

The girl has animals

May 21, 2018

Alkandemir3

The giriş has animals

May 21, 2018

BarknTongu1

Vay

June 18, 2018

HaberinOls

The girl have animals yazdım have/has çıklayabilecek var mı teşekkürler

November 6, 2018

Kaankrcn35

Eğer hayvanlar kızda olsaydı The girl has the animals olacaktı değil mi ? Hep buna kafam karışmıştı

November 15, 2018

Ouzhan984744

Bir sey sormak istiyorum has ve have arasindaki fark ne hangisi nerde kullaniliyor mesela the girl has animals yerine the girl have animals deseydik ne fark olurdu

July 1, 2019

leventino3

Poseses nedir lütfen biri anlatabilirmi

July 4, 2019

AliceMay2000

Araya da "the"gelmeli

July 12, 2019

kamil128806

neden have olmuyor

July 27, 2019

YarenDemir186961

Başa neden "the" yazıldığını bana anlatir misiniz?

August 23, 2019

selcen0

The girl has an animals? ın nesi var?:)

March 9, 2014

Selcen_Ozturk

an tekillik bildirir animals ise çoğul

March 13, 2014

Nejatzer

The girl has the animal yazdım olmadı. Bu ne yaa

September 4, 2014

Selcen_Ozturk

yukarida neden olmadiginin cevabi var. lütfen her zaman önce diger yorumlari okuyun yorum yapmadan önce. iyi dersler

September 4, 2014

galata05

Got nedir açıklar mısınız bir kaç örnek cümle istiyorum

November 7, 2014

nosamel

The girl's(has) the animals . Kabul etmedi, neden?

January 8, 2015

AF1L1YALN1Z

Girl = Kız The Girl = Kızın

October 14, 2015

Volkan_Altunbas

Bu has sadece 3. Tekil sahıslardamı kullanılıyor

March 14, 2015

AF1L1YALN1Z

Bingo!

October 14, 2015

ShadowKingdoms

Bingoooooo ne

February 19, 2018

ShadowKingdoms

Allah razı olsun

February 19, 2018

ShadowKingdoms

Allah razı olsun

February 19, 2018

mehmetgulg

Animals derken. Çogul bir kelimeye sahip ve have olması gerekmezmi..

June 15, 2015

SahinSur

Have neden olmuyor

August 6, 2015

KbraKaraca15

Have I/you/we/they için

November 12, 2018

Arin902102

Has nerede have nerede kullaniliyor ?

September 5, 2015

AF1L1YALN1Z

I have.. You have.. We have.. They have..

She has.. He has.. The Girl has.. The Boy has..

gibi...

October 14, 2015

ilkayyasya

She has got animals dedim neden olmadı

October 5, 2015

AF1L1YALN1Z

She = o

October 14, 2015

fzg6

she has animals kızın hayvanları anlamına gelmez mi teşekkürler

February 9, 2017

funda468201

H

December 6, 2017

zlal658124

Niye "girl" ü "g earl" diye okuyor? (ciörl yani)

December 8, 2017

Saint341

The girl's has animals neden kabul etmedi ? @Selcen_Ozturk

April 13, 2018

crowdmood

has var, olmak anlamındadır kafa karıştırabilir

November 9, 2018

KbraKaraca15

Got nerede? Has got olmayacak mı?

November 12, 2018

KbraKaraca15

Tm biri cevap vermiş tşk

November 12, 2018

serhat356450

girl's olması lazım değil mi kızın diyor çünkü

November 17, 2018

beyzanurCa11

have sahiplik Eki değil mi?

March 17, 2019

leventino3

Nasi oluyo posesev gibi bise cikti o nedir???

July 4, 2019

asya524731

Yanlış yaptım

July 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.