Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Постав іншу платівку!"

Переклад:Put another record on!

1 рік тому

2 коментарі


Alexandr137527

Put on another record виявляється не вірно

1 рік тому

SergioRuido

Виявляється, не зовсім. Фразові дієслова бувають роздільні і нероздільні. Put on має багато значень і у сенсі одягти щось може бути і роздільним і нероздільним. Але, щоб уникнути неправильного розуміння, в значенні ставити платівку/аудіозапис вживається як роздільний - put that song on, put the record on.

put on another record - http://www.thesaurus.com/browse/put%20on%20record - синонім виразу "зробити запис, внести запис (у реєстр, у журнал)

Ось список більшості фразових дієслів з позначенням того, роздільні вони чи ні - http://web2.uvcs.uvic.ca/courses/elc/Sample/Advanced/gs/gs_04.htm

Знову ж таки, все залежить від багатозначності дієслова, і часто відділення прийменника від дієслова робиться саме для ясності розуміння і уникнення двозначності.

1 рік тому