"Постав іншу платівку!"

Переклад:Put another record on!

2 роки тому

2 коментарі


Alexandr137527

Put on another record виявляється не вірно

2 роки тому

SergioRuido

Виявляється, не зовсім. Фразові дієслова бувають роздільні і нероздільні. Put on має багато значень і у сенсі одягти щось може бути і роздільним і нероздільним. Але, щоб уникнути неправильного розуміння, в значенні ставити платівку/аудіозапис вживається як роздільний - put that song on, put the record on.

put on another record - http://www.thesaurus.com/browse/put%20on%20record - синонім виразу "зробити запис, внести запис (у реєстр, у журнал)

Ось список більшості фразових дієслів з позначенням того, роздільні вони чи ні - http://web2.uvcs.uvic.ca/courses/elc/Sample/Advanced/gs/gs_04.htm

Знову ж таки, все залежить від багатозначності дієслова, і часто відділення прийменника від дієслова робиться саме для ясності розуміння і уникнення двозначності.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.