"Ich habe viele Fans."

Çeviri:Benim çok taraftarım var.

September 1, 2016

4 Yorum


raynahh

Bir sorum var tabiki almancayı iyi bilenlere. Viel yerine neden viele kullanılmış ? Nedenini bilen varsa ve bunu açıklarsa sevinirim. Danke schön !!

September 1, 2016

BKaanAtak

Cokda iyi bildigimi söyleyemem ama.. coguldan bahsediyor. yani plural plural halde die olarak yazildigi icin. viele olabilir ne dersiniz?

September 14, 2016

mahirefedicle

Fan çoğul olduğundan artikeli die ve viel in sonuna die nin e si gidiyo gibi düşünebilirsin

April 15, 2017

reyhansivis

ALEYNA TİLKİ :DDDD

August 7, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.