"Ich habe viele Fans."

Çeviri:Benim çok taraftarım var.

2 yıl önce

4 Yorum


raynahh

Bir sorum var tabiki almancayı iyi bilenlere. Viel yerine neden viele kullanılmış ? Nedenini bilen varsa ve bunu açıklarsa sevinirim. Danke schön !!

2 yıl önce

BKaanAtak

Cokda iyi bildigimi söyleyemem ama.. coguldan bahsediyor. yani plural plural halde die olarak yazildigi icin. viele olabilir ne dersiniz?

2 yıl önce

mahirefedicle

Fan çoğul olduğundan artikeli die ve viel in sonuna die nin e si gidiyo gibi düşünebilirsin

1 yıl önce

reyhansivis

ALEYNA TİLKİ :DDDD

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.