1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe viele Fans."

"Ich habe viele Fans."

Çeviri:Benim çok taraftarım var.

September 1, 2016

4 Yorum


reyhansivis

ALEYNA TİLKİ :DDDD


raynahh

Bir sorum var tabiki almancayı iyi bilenlere. Viel yerine neden viele kullanılmış ? Nedenini bilen varsa ve bunu açıklarsa sevinirim. Danke schön !!


BKaanAtak

Cokda iyi bildigimi söyleyemem ama.. coguldan bahsediyor. yani plural plural halde die olarak yazildigi icin. viele olabilir ne dersiniz?


mahirefedicle

Fan çoğul olduğundan artikeli die ve viel in sonuna die nin e si gidiyo gibi düşünebilirsin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.