"Neki kacsája, nekem teknősöm van."

Fordítás:She has a duck, I have a turtle.

4 éve

17 hozzászólás


Bandi1

Ha valakinek van kacsája az nem azt jelenti, hogy csak egy kacsája van. Vagy rosszul gondolom?

4 éve

1qtya

Szerintem határozatlan névelő és nem szám /mennyiség/...

4 éve

Mabi77
Mabi77

Igen, mert ha több kacsáról lenne szó, arra nem utalsz úgy a magyarban, hogy "neki kacsája van", hanem "neki kacsái vannak". Tehát a magyar mondatból egyértelmű, hogy csak egy kacsáról beszélünk.

4 éve

orinaKaton

Ez az

4 éve

ZsltJkby

Egyet ertek, mivel nem utalt semmi az egyre így minek írtam volna oda hogy "a"

4 éve

Mabi77
Mabi77

Azt nem írhatod, hogy "he has duck". Vagy "he has A duck", vagy "he has duckS", máshogy nem helyes.

4 éve

orinaKaton

En is ezt gondolom

4 éve

orinaKaton

Nem utalt semmi hogy egy vagy tobb kacsaja van

4 éve

Mabi77
Mabi77

Akkor olvasd el az itteni kommentjeimet, ha továbbra is van kérdésed, tedd fel bátran :-)

4 éve

pistajoska
pistajoska

szerintem ha megszámlálható,akkor ki kell tenne eléje az"a"-t

4 éve

TkaArnold

"Ez egy kacsa és nekem egy teknősöm van... " ez az angol szall nagyon nem az xD

4 éve

tunike11

Nem mindeggy hogy her vagy his,?

3 éve

homikm

B.y h ii N hhi fitgihhqff. Uggy

4 éve

homikm
<pre> Fr . F </pre>
4 éve

homikm

.v hyh yyyko

4 éve

szaszito

Huuuuu most kihagytam az " a" betüt valaki jöjjön mert leszakad az ég !!!

4 éve

dmFerenc

Hát igen... Az fontos

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.