1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Szereti a sört."

"Szereti a sört."

Fordítás:She likes beer.

February 8, 2014

4 hozzászólás


werteticsbrigi

Mert angolba nem feltetlenul hasznalunk nevelot. Nem kell kulon megnevezni angolba,hogy THE beer. "Mert a peldamondatba ott a nevelo" mert nem ertelmes a mondat,hogyha igy irjuk: Szereti sort.


ViolAChaoS

miert nem fogadja el azt hogy he likes the beer, amikor a pelda mondatban ott a nevelo.....


Laszlo15

Ezt én sem értem


Gizus123

nekem is ez a gondom, tud valaki megoldást?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.
Get started