"Your question does not have an answer."

Çeviri:Senin sorunun bir cevabı yok.

February 8, 2014

88 Yorum

Konu önem sırasına göre

RukyaMetin

'Senin soruna bir cevap yok' yanlış yanıtım ile doğru yanıt olan 'senin sorunun bir cevabı yok' arasında ne gibi farklar var. Not: bu benim genel olarak çevirilerde yaptığım bir hatayı gidermek için fazla önemli . Teşekkürler.

March 31, 2014

suleelus

rukya bak şu şekilde anlatmaya çalışayım senin sorunun bir cevabı yok = bu sorunun doğru ya da yanlış bir cevabı yok .cevapsız bir soru bu. cevap varsa da kimse bilmiyor. ancak senin soruna bir cevap yok cümlesinde sana verebileceğim bir cevap yok yani cevabı ben bilmiyorum anlamı var. ya da cevabı bildiği halde söylemiyor .

March 31, 2014

RukyaMetin

Teşekkür ederim, gayet açıklayıcı olmuş.

March 31, 2014

atican2

Thanks

July 20, 2019

cuneytuz

ikna olmadım bu yoruma. yorum olarak anlıyorum sadece.

November 27, 2015

MehmetSali573511

What what what

June 3, 2019

merFaruk270107

Haklisin

August 24, 2019

Eflatun.PP

Do nun burada hükmü nedir. aydinlatirsaniz sevinirim

February 8, 2014

Selcen_Ozturk

genis zamanda olumsuzluk bildirirken yardimci fiil olarak kullanilir, 3.tekil sahis icin "does not", digerleri icin "do not"

February 8, 2014

Ece-kececi

Tessekkurler

January 19, 2019

dstrbd

Selcen Hanım, geniş zamanda fiilli cümleler de olumsuz ve soru kalıplarında "do", "does" gelmez mi? Burada fiil yok. Ama does gelmiş. Burda bir yanılgım varsa belirtebilir misiniz?

May 2, 2014

Selcen_Ozturk

fiil yok derken? fiil "have"

May 2, 2014

berre26

Your 3. Tekil sahis degil does nasıl geliyo

June 28, 2019

dstrbd

Hmm ok. Ben var yok olarak düşündüğüm için yanıldım. İşin aslı sahip olmak.

May 2, 2014

Selcen_Ozturk

evet İngilizcede bir fiil olarak kullanıldığından :)

May 2, 2014

fatima925714
  1. tekil sahistan kastiniz nedir acaba bi aciklayabilirmisiniz
July 13, 2018

burcu616699

Tek kişi yani ben sen o

February 16, 2019

doukan263503

your da dont olması gerekmez mi

July 21, 2019

muhammetre3

Adamsin

November 27, 2014

zeyirAltun

Your 3.tekil şahıs değil ki neden do yerine does kullandık

October 24, 2016

Comixxx

senin sorun yani "o" bahsı geçen "soru" ve it gelmesi uygun

January 22, 2017

MuhammetKO856897

neden kafa karıştırıyorsun ki "Your question haven't got an answer." de geç kardeşim. yok does not bilmem ne

March 2, 2019

NurettinFa

Bencede böyle olması gerek.Does ne alaka?

June 5, 2019

Oguz1999

senin amacın ingilizce mi öğrenmek, yoksa tarzanca mı?

July 30, 2019

wind_of_change

Arapça kökenli cevap sözcüğü yerine Türkçe yanıt yazdım olmadı. Öz dilimize de duyarlı olmasını istiyoruz bu yapıtın, şimdiden sağ olun.

June 4, 2018

Serdar11307

Arapça kökenlisini de siz yazarmısınız hocam

January 29, 2019

miss_zby

senin sorun cevapsız olmaz mıydı

July 24, 2014

EdaAkd

o zaman cümleye "your question İS" şeklinde başlardık :)

August 2, 2014

byburakmail

"senin soruların bir cevaba sahip değil" olmaz mı ??

March 8, 2014

Selcen_Ozturk

question tekil, artı sorunun cevaba sahip olması tuhaf

March 10, 2014

byburakmail

tamam cogul olması yanlıs ama sahip olması cok tuhaf değil

March 10, 2014

joshgarcias

senin sorunun diyor soruların değil questions olasa olur ama question diyor

July 10, 2014

suleelus

sorunun cevabı bende yok yazmıştım kabul etmedi. bunu nasıl deriz ? have den önce "i" mı olmalıydı bunun için yoksa bu da doğru cevap olur mu ?

March 10, 2014

Selcen_Ozturk

"ben" olmasını gerektirecek hiçbir şey yok ki yukarıdaki cümlede. onun için "I do not have the answer to your question" gibi bir şey olurdu.

March 10, 2014

suleelus

teşekkürler. ben de yazmıştım zaten i mı gelecek diye. bizdeki klavyelerde I harfini kabul etmiyor i yazıyoruz. ondan öyle yazdım.

March 11, 2014

ErdiTartar

Senin cevabı olmayan bir sorun var dedim ve kabul etmedi sebebi nedir

April 17, 2014

betu7

Ucmussun :) you have the question without answer. Gibi bisiler olur sanirsam.

April 17, 2014

ohammedo

"do" ile "does" arasında ne fark var?

May 11, 2014

Selcen_Ozturk

does 3. tekil şahıs için

May 24, 2014

Ensar54

senin soruna bir cevabım yok.. Nasıl deriz?

May 14, 2014

Selcen_Ozturk

I do not have an answer to your question. buradaki cümlede ise "cevabım" anlamına gelecek bir şey yok

May 24, 2014

brtgtrn

çok saçma olabilir ancak have yerine niye has kullanmadık ?

June 28, 2014

Selcen_Ozturk

olumsuz yaparken do yerine "does" kullanarak 3. tekil şahıs için gerekli -s olayını yapmış oluyoruz. do not/does not tan sonra her zaman fiil eksiz gelir, yani have için de has değil have olarak kalır

June 28, 2014

brtgtrn

teşekkur ederim. anladım.

June 28, 2014

ibrahimers

Senin soruya bir cevap yok, neden olmuyor

July 11, 2014

EdaAkd

çünkü asıl doğru olan "senin soruna" olmalıdır :)

August 2, 2014

kezalik

Cevabı diye çevirebilmek için a yerine The olması gerekmez miydi

August 1, 2014

EdaAkd

farkettiysen "bir cevabı" denmiş. eğer the olmadığı için -i ekini getirmeseydik cümlenin çevirisi "senin sorunun bir cevap yok" şeklinde saçma bir şey olurdu. -i eki burada cümlenin söylenişine göre getirilmiş. biraz karışık oldu sanki anlatamadıysam tekrar açıklayabilirim :)

August 2, 2014

kezalik

Doesn't ya da don't yazsanız. Böyle kafam karışıyor :D

August 1, 2014

FerdiBolat

çok basit hatalar yapıyorum :( çoğul yaptım ..

October 7, 2014

AhmetTa2

"Soruna bir cevabım yok" olmaz mı

November 9, 2014

MirayKargidan

'Sizin sorularınızın bir cevabı yok' neden olmadı?

April 7, 2015

Cemal233243

Sorunuzun bir cevabı var olsaydı ne yazmamiz gerekirdi

April 15, 2016

HzEmre

buradaki "does" ne anlama geliyor?"

July 25, 2016

i.arslan38

Senin sorun bir cevaba sahip değil.

April 15, 2017

hatininhayalleri

"Your Question does not have an answer because Your question have more than one answer" gibi bir şey doğru mudur?

July 30, 2017

Zeytin43

''Senin soruna bir cevap yok'' yazdım olmadı. Benim cevabımın ingilizcesi nedir. Aradaki farkı öğrenebilmek amacıyla dır sorum

March 30, 2018

muyittin2

Soru şöyle sorulamaz mı: "Does not have an answer your question."

April 6, 2018

Berkay741876

"Sizin sorunuza bir cevabım yok" Olması gerekmezmi?

April 11, 2018

nytuby

bu gerizekalılık aynı şeyi yazıyorum yanlış diyor!!!!!!!!!!!

July 31, 2018

xxzzzxz

Neden senin sorunun derken do not degil de does not kulllndik

October 19, 2018

AdSoyad12

Arkadaşlar şöyle daha doğru değil mi? Your question have not an answer.

November 20, 2018

zeyneperde127326

"Senin sorun bir cevap içermiyor" da doğru bir cevaptır.

November 24, 2018

Mehmet0760

Your question has no answer bunu neden kabul etmedi arada ki fark nedir

December 2, 2018

YunisDNTOS
January 11, 2019

TanEr767552

Biri aydınlatirsa sevinirim does not un yerine do not olması gerekmez mi. senin your 3. Tekil şahıs değil vardır bir açıklamasi aydınlatırsaniz sevinirim

March 20, 2019

TanEr767552

Does not dogrudur jeton düstü does not sorunun kısmını baz alıyor yani ( o) sorunun oldugu icin does not

March 20, 2019

atican2

The last king

July 20, 2019

SemaKudala

does not yerine dosent yazdım yanlış diyor neden ???

April 5, 2019

YAVUZ94655

kisa yazmak istersen doesn't seklinde yazmak gerekir

April 27, 2019

Learner2534

Does ne işe yarıyor?

April 30, 2019

wersay

Your have question neden olmuyo

May 14, 2019

ZehraTa3

Nihyet yeşil yandı

June 28, 2019

doukan263503

dont olması gerekmez miyor your diyor

July 21, 2019

SamiYldz

Geniş zamanda do ve does tam olarak nasıl ve nerelerde kullanılıyor. Lutfen biri aciklasin. Ayrica soru cumlesinde do ve does cümlenin başına gelmiyor mu

July 24, 2019

Cihanner

Do does did kullanımını hala çözemedim. Detaylı öğrenebileceğim bir kaynak var mı?

August 3, 2019

perihan186296

Your dendiği icin do not gelmesi herekmiuormuydu. Bunun cevabini almam lazim devam edebilmek için

August 13, 2019

Rustem278203

Ben soruya yalnis cevap vermedim. Ama bir seyi kafa karisdirir. Neden do yok does kullaniriz? You "do" ile he she "does" ile kullanirdi bence. Lutfen soruma bir cevap verin

August 21, 2019

enes960968

Your question not have answer olabilirdi does ve an gerek yok bence .

August 28, 2019

enes960968

Your question not have answer

August 28, 2019

Onur4760

Your sizin anlamında kullanılmıyor mu

September 2, 2019

ambitious-man

"senin soruna bir cevap yok" dedim kabul edilmiyor.

September 17, 2019

ToygarYerl

Senin sorunun bir cevabı yok değil olur mu yukardaki cevap için your question does have not an answer olmazmı

May 18, 2014

EdaAkd

burada "not" zaten yok anlamında getirilmiş. sonuna tekrar değil yazmak biraz saçma olmaz mı :)

August 2, 2014

ibrakimi

Senin sorun bir cevap değildir diye düşünmüştüm...mana bakımından anlamsız ama cümlenin karşılığıda bu olmuyor mu? çevirinin ingilizcesi your question has not an answer olması gerekmez mi? does not sanki cümleyi çelişkiye düşürüyor...

February 19, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. zaten dediğini gibi anlamsız. ama çevirmek isteseydik ingizlicesi "Your question is not an answer" olurdu. geniş zamanda olumsuz yapmak için do not kullanılır. have de bir ana fiilken olumsuzu do not have dir. have not present perfect gibi have'in yardımcı fiil olarak kullanıldığı zamanlarda olumsuzluk yapar. have sahiplik anlamı taşırken have not kullanımı artık neredeyse hiç kullanılmaz.

February 22, 2014

AdSoyad12

Teşekkürler

November 20, 2018

2233cc

senin sorularının cevabı bizde değil. böyle neden çevirilmiyor.

July 31, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.