"Your question does not have an answer."

Çeviri:Senin sorunun bir cevabı yok.

4 yıl önce

42 Yorum


RukyaMetin

'Senin soruna bir cevap yok' yanlış yanıtım ile doğru yanıt olan 'senin sorunun bir cevabı yok' arasında ne gibi farklar var. Not: bu benim genel olarak çevirilerde yaptığım bir hatayı gidermek için fazla önemli . Teşekkürler.

4 yıl önce

suleelus

rukya bak şu şekilde anlatmaya çalışayım senin sorunun bir cevabı yok = bu sorunun doğru ya da yanlış bir cevabı yok .cevapsız bir soru bu. cevap varsa da kimse bilmiyor. ancak senin soruna bir cevap yok cümlesinde sana verebileceğim bir cevap yok yani cevabı ben bilmiyorum anlamı var. ya da cevabı bildiği halde söylemiyor .

4 yıl önce

RukyaMetin

Teşekkür ederim, gayet açıklayıcı olmuş.

4 yıl önce

Eflatun.PP

Do nun burada hükmü nedir. aydinlatirsaniz sevinirim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

genis zamanda olumsuzluk bildirirken yardimci fiil olarak kullanilir, 3.tekil sahis icin "does not", digerleri icin "do not"

4 yıl önce

fatima925714
  1. tekil sahistan kastiniz nedir acaba bi aciklayabilirmisiniz
2 ay önce

brtgtrn

çok saçma olabilir ancak have yerine niye has kullanmadık ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olumsuz yaparken do yerine "does" kullanarak 3. tekil şahıs için gerekli -s olayını yapmış oluyoruz. do not/does not tan sonra her zaman fiil eksiz gelir, yani have için de has değil have olarak kalır

4 yıl önce

brtgtrn

teşekkur ederim. anladım.

4 yıl önce

miss_zby

senin sorun cevapsız olmaz mıydı

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

o zaman cümleye "your question İS" şeklinde başlardık :)

4 yıl önce

byburakmail

"senin soruların bir cevaba sahip değil" olmaz mı ??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

question tekil, artı sorunun cevaba sahip olması tuhaf

4 yıl önce

byburakmail

tamam cogul olması yanlıs ama sahip olması cok tuhaf değil

4 yıl önce

suleelus

sorunun cevabı bende yok yazmıştım kabul etmedi. bunu nasıl deriz ? have den önce "i" mı olmalıydı bunun için yoksa bu da doğru cevap olur mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"ben" olmasını gerektirecek hiçbir şey yok ki yukarıdaki cümlede. onun için "I do not have the answer to your question" gibi bir şey olurdu.

4 yıl önce

suleelus

teşekkürler. ben de yazmıştım zaten i mı gelecek diye. bizdeki klavyelerde I harfini kabul etmiyor i yazıyoruz. ondan öyle yazdım.

4 yıl önce

ErdiTartar

Senin cevabı olmayan bir sorun var dedim ve kabul etmedi sebebi nedir

4 yıl önce

betu7

Ucmussun :) you have the question without answer. Gibi bisiler olur sanirsam.

4 yıl önce

ohammedo

"do" ile "does" arasında ne fark var?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

does 3. tekil şahıs için

4 yıl önce

Ensar54

senin soruna bir cevabım yok.. Nasıl deriz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I do not have an answer to your question. buradaki cümlede ise "cevabım" anlamına gelecek bir şey yok

4 yıl önce

ibrahimers

Senin soruya bir cevap yok, neden olmuyor

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

çünkü asıl doğru olan "senin soruna" olmalıdır :)

4 yıl önce

kezalik

Cevabı diye çevirebilmek için a yerine The olması gerekmez miydi

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

farkettiysen "bir cevabı" denmiş. eğer the olmadığı için -i ekini getirmeseydik cümlenin çevirisi "senin sorunun bir cevap yok" şeklinde saçma bir şey olurdu. -i eki burada cümlenin söylenişine göre getirilmiş. biraz karışık oldu sanki anlatamadıysam tekrar açıklayabilirim :)

4 yıl önce

kezalik

Doesn't ya da don't yazsanız. Böyle kafam karışıyor :D

4 yıl önce

FerdiBolat

çok basit hatalar yapıyorum :( çoğul yaptım ..

4 yıl önce

AhmetTa2

"Soruna bir cevabım yok" olmaz mı

3 yıl önce

MirayKargidan

'Sizin sorularınızın bir cevabı yok' neden olmadı?

3 yıl önce

Cemal233243

Sorunuzun bir cevabı var olsaydı ne yazmamiz gerekirdi

2 yıl önce

HzEmre
HzEmre

buradaki "does" ne anlama geliyor?"

2 yıl önce

zeyirAltun

Your 3.tekil şahıs değil ki neden do yerine does kullandık

1 yıl önce

Comixxx

senin sorun yani "o" bahsı geçen "soru" ve it gelmesi uygun

1 yıl önce

i.arslan38

Senin sorun bir cevaba sahip değil.

1 yıl önce

hatininhayalleri

"Your Question does not have an answer because Your question have more than one answer" gibi bir şey doğru mudur?

1 yıl önce

Zeytin43

''Senin soruna bir cevap yok'' yazdım olmadı. Benim cevabımın ingilizcesi nedir. Aradaki farkı öğrenebilmek amacıyla dır sorum

6 ay önce

muyittin2

Soru şöyle sorulamaz mı: "Does not have an answer your question."

6 ay önce

Berkay741876

"Sizin sorunuza bir cevabım yok" Olması gerekmezmi?

5 ay önce

wind_of_change

Arapça kökenli cevap sözcüğü yerine Türkçe yanıt yazdım olmadı. Öz dilimize de duyarlı olmasını istiyoruz bu yapıtın, şimdiden sağ olun.

4 ay önce

nytuby

bu gerizekalılık aynı şeyi yazıyorum yanlış diyor!!!!!!!!!!!

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.