A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girl speaks!"

Fordítás:A lány beszél!

4 éve

12 hozzászólás


vabarnus

The girl speaks. A lány beszél.

4 éve

karilaci

Nekem sem, de én nem is mondom helyesen

4 éve

Vikci

Nekem legtöbbször nem fogadja el a kiejtést, akármilyen helyesen mondom....

4 éve

Zsombi20021222

Ugye

4 éve

Schmidt13

miért használt felkiáltó jelet?

4 éve

csi
csi

Mert meg volt lepve hogy a lány megszolalt. Vagy néma volt azelőtt, vagy nagyon szégyelős...

4 éve

CzrSchulle

vabarnusnak van igaza.

4 éve

djhajdi

Akkor fogadná el, ha a lány nem beszélne... Amúgy nekem se fogadja el pedig már a hangját is próbáltam utánozni.

3 éve

TamieWolf

Már nem azért de szerintem nem speaks-ot kellene írni, mert ha ez folyamatos jelen akkor speaking lenne a helyes kiírás. A kiejtést meg nekem sem mindig fogadja el, de ez akkor vicces ha kétszer egymás után mondottból a legelsőt nem a másodikat meg elfogadja:)

3 éve

Balintka15

olyan rosszul írtam

3 éve

drenrox

nem fogadja el

1 éve

patrik832576

nagyon nem

9 hónapja