"The girl speaks!"

Fordítás:A lány beszél!

February 8, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


vabarnus

The girl speaks. A lány beszél.


karilaci

Nekem sem, de én nem is mondom helyesen


Vikci

Nekem legtöbbször nem fogadja el a kiejtést, akármilyen helyesen mondom....


Schmidt13

miért használt felkiáltó jelet?


csi

Mert meg volt lepve hogy a lány megszolalt. Vagy néma volt azelőtt, vagy nagyon szégyelős...


CzrSchulle

vabarnusnak van igaza.


djhajdi

Akkor fogadná el, ha a lány nem beszélne... Amúgy nekem se fogadja el pedig már a hangját is próbáltam utánozni.


Foltieni

Az első szót nem si lehet érteni.


EdemTK

Amerikai angol. Nem Brit.


mbruno2005

De miért nem nem??!! Ez a nyanyeszka nem is beszél tisztán :(


TamieWolf

Már nem azért de szerintem nem speaks-ot kellene írni, mert ha ez folyamatos jelen akkor speaking lenne a helyes kiírás. A kiejtést meg nekem sem mindig fogadja el, de ez akkor vicces ha kétszer egymás után mondottból a legelsőt nem a másodikat meg elfogadja:)


Balintka15

olyan rosszul írtam


Ioana781705

Inkább mond bra-t, mint girlt!


harytomi

Gra nem girl!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.