"Itisalreadyalmostnight."

Fordítás:Már majdnem éjszaka van.

4 éve

12 hozzászólás


amukbazso

Éjszaka , este éjjel . magyarul mi a különbség e három szó között? Este 18:00 -22:00 Êjszaka 22:00 után Éjjel hajnali kakas szóig van amikor is hajnal vagy reggel van. Kultúránként változik mikor van hajnal . Reggel . Az eszkimoknál Félévente van este és reggel :) Bye..

3 éve

tosca93

Az éjfél az midnight nem sima night

4 éve

Shibelion

Jelentsd.

4 éve

IstvnBakos

Igen

4 éve

sajtospajt

Este és az éjszaka szó más kifejezés angolul,vagy miért nem fogadta el erre az estét ?

4 éve

Shibelion

Magyarul sem egészen ugyan az, a Wikipédián olvashatsz róluk:

Night (magyarul is)

Evening (csak angolul)

4 éve

Empeloc
Empeloc

Már majdnem éjszaka.- ezzel mi a baj?

3 éve

Tamas51

Van?, volt?, lesz? Valami neked nem hiányzik a mondatodból?

2 éve

IldikPiber

Mivel az ,alredy, is ott van én úgy irtam: már most majdnem éjszaka van. Tehát most és nem később! Ez vajon miért nem jó?

2 éve

Tamas51

Az already azt jelenti hogy "már". Nem azt, hogy "most" vagy "már most". "A már majdnem éjszaka van" azt jelenti, hogy hamarosan éjszaka lesz. Nem most hanem majd. A te mondatod felesleges és zavaró szószaporítás. Talán ezért nem jó.

2 éve

hegemende

A "Már szinte éjszaka van" miéry nem jó? Tök ugyan az, mint a majdnem.

1 hónapja

Tamas51

Természetesen ez is lehet egy fordítása a mondatnak. Legközelebb jelezd elfogadásra javasolt verzióként, és akkor ezt is beveszik a lehetséges jó válaszok közé. Még egy köszönő e-mailt is fogsz kapni ha nem is túl hamar.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.