"He only scored a few points."

Fordítás:Csak néhány pontot szerzett.

February 8, 2014

7 hozzászólás


Kapcsford

Csak pár pontot szerzett. -> ez miért nem jó válasz?

February 8, 2014

radnaitomi

Az is jó válasz.

February 8, 2014

V_Gabor

"Csak egy pár pontot szerzett." bejelentettem jónak

February 27, 2014

Katabakacsi

mert ezek megszémlálható főnevek few..egy pár little megszámlálhatatlan egy kevés köszönöm .

March 3, 2014

1canka

Szerintem nem jó, mert az 'egy pár' azt jelenti 'két darab'. Amire gondoltál, az a köznyelvben használt 'egypár', vagyis néhány.

August 24, 2014

Shibelion

Még nem fogadták el, sajnos.

March 1, 2014

GerleiIstv

Hogyan fordítanánk a "Csak szerzett néhány pontot."? A Duo ugyanis nem fogadta el.

June 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.