A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He only scored a few points."

Fordítás:Csak néhány pontot szerzett.

4 éve

7 hozzászólás


Kapcsford

Csak pár pontot szerzett. -> ez miért nem jó válasz?

4 éve

radnaitomi

Az is jó válasz.

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

"Csak egy pár pontot szerzett." bejelentettem jónak

4 éve

Katabakacsi
Katabakacsi

mert ezek megszémlálható főnevek few..egy pár little megszámlálhatatlan egy kevés köszönöm .

4 éve

1canka

Szerintem nem jó, mert az 'egy pár' azt jelenti 'két darab'. Amire gondoltál, az a köznyelvben használt 'egypár', vagyis néhány.

3 éve

Shibelion

Még nem fogadták el, sajnos.

4 éve

gizella671878

Csak szerzett néhány pontot. Mi a baj ezzel a fordítással?

1 hónapja