1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman goes."

"The woman goes."

Fordítás:A nő megy.

February 8, 2014

7 hozzászólás


Misi26174

Az MRS. jelzi a kisasszonyt


klara53

A "woman" szóra szerintem az asszonyt is el kéne fogadni, nem csak a nőt.


radnaitomi

Igen, szerintem is. Jelentsd be!


JackUnion

A woman asszonyt is jelent! El kellene fogadni


radnaitomi

Igen, ezt nem vitatja senki. De attól, hogy ide kiírjuk, nem fogja a gép elfogadni. Jelentsd be a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!


Astroth

A woman jelzi a családi állapotot? Azt hittem,hogy nem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.