A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The woman goes."

Fordítás:A nő megy.

4 éve

7 hozzászólás


Misi26174

Az MRS. jelzi a kisasszonyt

2 éve

klara53

A "woman" szóra szerintem az asszonyt is el kéne fogadni, nem csak a nőt.

4 éve

radnaitomi

Igen, szerintem is. Jelentsd be!

4 éve

JackUnion

A woman asszonyt is jelent! El kellene fogadni

4 éve

radnaitomi

Igen, ezt nem vitatja senki. De attól, hogy ide kiírjuk, nem fogja a gép elfogadni. Jelentsd be a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!

4 éve

Astroth

A woman jelzi a családi állapotot? Azt hittem,hogy nem.

3 éve

TorkosPeti

De

3 éve