Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How are you?"

Çeviri:Nasılsın?

4 yıl önce

58 Yorum


caglardncl

Dalgınlıkla bu soruya iyi sen yazmak.....

3 yıl önce

TCNurullah

helal be iyi güldüm :D

3 yıl önce

RadyasyonYilani

Ahaha aynen ya "iyiyim sen nasılsın?" yazacaktım bir an!

3 yıl önce

GlLZO8

aynn size katiliyorum#####

1 yıl önce

eylul488413

Gayet good a uygulama

2 yıl önce

AhmetSelim424383

nas ıl sın yazdım kabul etti

11 ay önce

fatmagul330221

Guzel yer

8 ay önce

fevzisel

ilkokul refreksi olarak. fine thanks, and you yazmak :D

6 ay önce

AleynaApak1

Naber olmuyor mu

11 ay önce

incikin_
incikin_

Naber de aynı anlamda sayılır; fakat farklı ortamlarda kullanılıyor. İngilizce karşılıģı "What's up?"

11 ay önce

nogsaegagase

Bence what's up daha samimi ortamlarda kullanılıyor.Sonuçta resmi bir şekilde konuşurken n'aber demeyiz Türkçede de

3 ay önce

Aliosman219654

Hayır

6 ay önce

Berna999833

Hi

5 ay önce

faik95956

Iyi değilim sen nailsin ?

8 ay önce

Muhammedel997606

maksjw9

8 ay önce

Ahmet356257

iyi değilim

2 ay önce

faik95956

Iyi yim seninle tanişalim mi. 28 . lede ..i am fine thanks you

8 ay önce

Elif125103

Hov are you

7 ay önce

Elif125103

Hav are you

7 ay önce

Elif125103

How are you

7 ay önce

Efe871172

nasılsın demek

7 ay önce

Berna999833

Oo bu kadar zor diğil

5 ay önce

Samet52899

Duo...mm

4 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

3 ay önce

AFFECTion-

''how are u?'' neden olmadı?

3 ay önce

KnanAgakis

Selam beyler Ben Azerbaycanlıyım ingilisce biliyorum Azerice dil desteği yok napıyım ya

2 ay önce

nazl514303

Sesimi algılamıyo

1 ay önce

Rmeysabozk

2 yıl önce

Yemen640558

İyi

1 yıl önce

Hikmet976819

Olmuyor!!!!!!!

2 yıl önce

EyllSuYANI1

ya ben soyluyorum nasilsin diye

2 yıl önce

EyllSuYANI1

gicik bise

2 yıl önce

Burakcicek2

You yerine alışkanlıktan u yazmak sıkıcı :)

2 yıl önce

busra35699

Arkadaşlar İngilizcede u yoktur fakat İngilizcede yazılar okunduğu gibi yazılmadığı için biz you yani sen yerine yu diyerek okuyoruz

2 yıl önce

bhdr34

Neredesin dedim lan D:

1 yıl önce

mfatih10

Fayn tenks end yuuu

1 yıl önce

glbahar635339

Cok gyuzel bir uygulama herkse yavsiye ederim sinavdan 70 alacagim96 alfimmm

1 yıl önce

glbahar635339

Hayatimda boyle uygulama gormedemm

1 yıl önce

GlLZO8

arkadaşlar ben birşey sorucam size arkadss nasıl olunuyo daha yeni yukledim de bilmiyorum

1 yıl önce

Azada186396

Merhaba. Siz "arkadaş nasil olunuyor ben daha yeni yukledimde bilmiyorum" diye yazmyşsyzyzda size cevap verdiyseler lutfen banada yardymcy olurmusunuz bu konuda

2 ay önce

tu.8zPhLorMCTQk7

up uzun bır kelıme kısacık bır kelıme ya

1 yıl önce

ZeynepTopa14

I like this is a :)))))

1 yıl önce

Hazal271265

How neydi

1 yıl önce

Rukiye.duz

Nasıl demek

11 ay önce

ZehraBalc5

Idare eder sen nasilsin :D

1 yıl önce

SEHUNIEE

Evet olmuyo bi türlü yaw

1 yıl önce

yenilmez8

ya hata var doğru yaptıııım

1 yıl önce

LeeMi3

Eotteoghe chinneshimnigga? Hxhxhxh

1 yıl önce

Beyza361925

U yazınca kabul etmiyo saçma ' u ' 'you' ne fark eder

3 yıl önce

Typhon.

Çünkü U ingilizcede bir anlam taşımaz. Sadece okunuşunda "how are u" diyebiliriz. Ama asıl öğrenmemiz gereken "you" kelimesidir.

2 yıl önce

iamlilithbaby

Arkadaşlarınla mesajlaşmıyorsun...

3 yıl önce

Enes492518

Nasılsınız how are we degilmiydi

2 yıl önce

tu.8zPhLorMCTQk7

yok gardas

1 yıl önce

ALEVKIZ

Bu bana üçüncü kez çıkıyor . Neden ?

3 yıl önce

muharrem514718

İyi öğren diye (aklında kalsın diye)

2 yıl önce

EfeReyiz.

Hahaha xD :))

2 yıl önce

kayra28112007hko

ya ben doğru bildim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ne bildigini goremiyoruz :) ama eger şıklı soruda çıkmışsa bütün doğru şıkları işaretlemen lazım

4 yıl önce