"Where is everybody else?"

Fordítás:Hol van mindenki más?

February 8, 2014

26 hozzászólás


LszlUgrai

Te itt vagy, de hol van mindenki mas? Kerdezte a szurkolo a stadion elott egyedul acsorgo baratjatol. Nem ma lesz a meccs? De, ma lesz, csak tudod a multkori 8:1....

March 25, 2014

EditSarosi

Tökéletes magyarázat, köszi

May 4, 2016

A.Zsolti

...most meg ez az 1:0 Andorrától! :D

June 12, 2017

LszlUgrai

Háromévente belefér egy égés... :D

June 17, 2017

aptg.gabi

:D

April 6, 2014

rita01020304

Nagyon hasznos hogy kielemeztük ,míért így vagy úgy. Köszi, most már értem hogy a példa mondatban az "everybody" gyakorlásán van a fókusz. Egyesszám kell tényleg . Hiszen magyarul is mondjuk, " Mindenki egyedül van? "

March 3, 2014

brutus01

Bőven elfogadja a "Hol vannak a többiek?" fordítást.

March 8, 2014

nagyenyed

ha így van, akkor érdemes hozzászólni a témámoz, mert követik, és javítják. Így fejlődik a Duolingo.

March 9, 2014

JutasiGergely

Elfogadja: Hol vannak a többiek?

September 18, 2015

rita01020304

Where is =hol van . A javaslatok nem jók, mivel akkor "are" lenne az "is"helyett.

March 2, 2014

nagyenyed

szerintem nem jó a logikád. Az angolban az everybody után egyesszám van, ezért where is. Magyarul a mindenki eleve több embert feltételez. Tehát ezzel nem tudod megmagyarázni, hogy miért nem jó a mások vagy a többiek.

March 3, 2014

Metatron36

A javaslatok akkor is rosszak. Mert a mindenki szót kell belerakni és kész, ez a feladvány. Ha "Where are the others" lenne akkor lehetne máshogy fordítani.

March 3, 2014

JuditkaB

Érthető magyarázat. Én is azt hittem, hogy jó a fordításom: "hol vannak a többiek?", de rávilágítottál, hogy a feladvány NEM Ez!

April 2, 2015

nagyenyed

Na, ebben igazad van, elfogadom, éljen "everybody"

March 3, 2014

Metatron36

Avagy éljen a pontos fordítás a nyelvtanulásért :) Egy filmnél lehet egy mondat "tartalmát" fordítani de jelen esetben minden szó számít, és a szavak jelentései is

March 3, 2014

Mickey719886

Mi a különbség ? "A többiek hol vannak " vagy : " Hol vannak a többiek "

March 7, 2019

papa51b

Ez így magyarul baromság. Teljesen felesleges ezen a szinten ilyen hülyeségek sulykolása. Ugyse lehet megtanulni, ez anglicizmus. Amúgy szerintem kb.: "Hol vannak a többiek?"

October 11, 2019

atomjani

Ezt így nem értem. Hogy lehetne ezt magyarul érthetően lefordítani?

February 8, 2014

radnaitomi

Nem tudom, nekem teljesen értelmes így. Nem tudom, hogy mondanám ezt bárhogy máshogyan. :)

February 8, 2014

atomjani

Hol vannak a többiek? Hól vannak mások?

February 8, 2014

radnaitomi

A 'mások'-ban nincs benne szerintem, hogy 'mindenki', ahogy az angolban 'everybody else'-ről volt szó. Épp ezért 'mindenki más'.

A 'többiek' meg inkább 'others'. Ami szintén nem pont ugyanaz, mint 'mindenki más' (bár jelentésben tényleg elég közel van :))

February 8, 2014

Metatron36

"Hol vannak mások?" Ez még magyartalanabb

February 23, 2014

nagyenyed

szerintem is "többiek", hiszen az a mindenki más

February 28, 2014

Metatron36

De visszafordítva az "Where are the others" tehát nem jó. A tükörfordítás rossz, de ne is térjen el a fordítás az eredetitől ennyire. Azt egy mű fordításánál lehet, nyelvtanulásnál nem.

March 3, 2014

kOpEcZi6

Hol vannak még a többiek?

July 23, 2016

kecske12345678

ezek a hülyék fociról beszélnek ez komoly

September 28, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.