"This meaning is positive to me."

Traducere:Această semnificație este pozitivă pentru mine .

acum 4 ani

5 comentarii


nfnk

pozitiv, nu pozitiva

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am corectat. Mersi!

acum 4 ani

ILIEJUCATORU

semnificatie= intelegere

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”meaning” = ”semnificație”, ”sens”, ”înțeles” (sunt toate acceptate)

”Înțelegere” este acțiunea de a înțelege un înțeles. :)
Vezi DEX (înțelegere și înțeles) și vezi traduceri pentru ”înțelegere” (agreement, comprehension, harmony etc.)

acum 4 ani

Bogdantheone

Nu ar suna mai corect: "This meaning is positiv FOR me"?

cu 3 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.