"This meaning is positive to me."

Traducere:Această semnificație este pozitivă pentru mine .

February 8, 2014

6 comentarii

Sortat după prima postare

nfnk

pozitiv, nu pozitiva

February 8, 2014

fantomitzah

Am corectat. Mersi!

February 8, 2014

ILIEJUCATORU

semnificatie= intelegere

August 31, 2014

fantomitzah

”meaning” = ”semnificație”, ”sens”, ”înțeles” (sunt toate acceptate)

”Înțelegere” este acțiunea de a înțelege un înțeles. :)
Vezi DEX (înțelegere și înțeles) și vezi traduceri pentru ”înțelegere” (agreement, comprehension, harmony etc.)

August 31, 2014

Bogdantheone

Nu ar suna mai corect: "This meaning is positiv FOR me"?

June 28, 2018

dan831510

Pt Bogdantheone: ...ba da ar suna mult mai corect FOR me, dar noi romanii trebuie să invatam sa vorbim ca...Viorica :)

January 30, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.