1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "This meaning is positive to …

"This meaning is positive to me."

Traducere:Această semnificație este pozitivă pentru mine .

February 8, 2014

6 comentarii


nfnk

pozitiv, nu pozitiva


fantomitzah

Am corectat. Mersi!


ILIEJUCATORU

semnificatie= intelegere


fantomitzah

”meaning” = ”semnificație”, ”sens”, ”înțeles” (sunt toate acceptate)

”Înțelegere” este acțiunea de a înțelege un înțeles. :)
Vezi DEX (înțelegere și înțeles) și vezi traduceri pentru ”înțelegere” (agreement, comprehension, harmony etc.)


Bogdantheone

Nu ar suna mai corect: "This meaning is positiv FOR me"?


dan831510

Pt Bogdantheone: ...ba da ar suna mult mai corect FOR me, dar noi romanii trebuie să invatam sa vorbim ca...Viorica :)

Learn English in just 5 minutes a day. For free.