1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They are professional."

"They are professional."

Traducere:Ei sunt profesioniști.

February 8, 2014

6 comentarii


nfnk

profesionisti?

February 8, 2014

gustawsohn

Da, traducerea mi se pare corecta, numai ca aici "profesionist" este substantiv, nicidecum adjectiv. La fel de adevarat este ca o traducere "ei sunt profesionali", deci cu forma de adjectiv, este neadecvata in lb.romana.

January 6, 2015

medapop

Ei sunt profesionisti

March 10, 2015

adyyonascu

Daca considerati professional= profesionist atunci propozitia devine: they are professionals pentru ca este la plural. Pentru ca nu este plural, va fi tradus ca si adejctiv

December 16, 2015

AndreiMateo2008

Eu am zis corect iar el mi-a zis că e greșit

November 13, 2017

adrian213213

M-AM RAZGANDIT IN ULTIMUL MOMENT SI AM PUS UN S CA PROSTU'

February 22, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.