"They are professional."

Traducere:Ei sunt profesioniști.

acum 4 ani

6 comentarii


nfnk

profesionisti?

acum 4 ani

gustawsohn
gustawsohn

Da, traducerea mi se pare corecta, numai ca aici "profesionist" este substantiv, nicidecum adjectiv. La fel de adevarat este ca o traducere "ei sunt profesionali", deci cu forma de adjectiv, este neadecvata in lb.romana.

acum 3 ani

medapop

Ei sunt profesionisti

acum 3 ani

adyyonascu

Daca considerati professional= profesionist atunci propozitia devine: they are professionals pentru ca este la plural. Pentru ca nu este plural, va fi tradus ca si adejctiv

acum 2 ani

AndreiMateo2008

Eu am zis corect iar el mi-a zis că e greșit

cu 11 luni în urmă

adrian213213

M-AM RAZGANDIT IN ULTIMUL MOMENT SI AM PUS UN S CA PROSTU'

cu 7 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.