Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"They are professional."

Traducere:Ei sunt profesioniști.

0
acum 4 ani

6 comentarii


nfnk

profesionisti?

9
Răspundeacum 4 ani

gustawsohn
gustawsohn

Da, traducerea mi se pare corecta, numai ca aici "profesionist" este substantiv, nicidecum adjectiv. La fel de adevarat este ca o traducere "ei sunt profesionali", deci cu forma de adjectiv, este neadecvata in lb.romana.

1
Răspundeacum 3 ani

medapop

Ei sunt profesionisti

3
Răspundeacum 3 ani

adyyonascu

Daca considerati professional= profesionist atunci propozitia devine: they are professionals pentru ca este la plural. Pentru ca nu este plural, va fi tradus ca si adejctiv

0
Răspundeacum 2 ani

AndreiMateo2008

Eu am zis corect iar el mi-a zis că e greșit

0
Răspundecu 8 luni în urmă

adrian213213

M-AM RAZGANDIT IN ULTIMUL MOMENT SI AM PUS UN S CA PROSTU'

0
Răspundecu 5 luni în urmă