1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do you have a pan?"

"Do you have a pan?"

Fordítás:Van egy serpenyőd?

September 2, 2016

8 hozzászólás


Ketrin245373

Azt nem értem ,miért "phen"-nek mondja,mikor kiejtés szerint az a toll. Ha jól sejtem,ezt phánnak kell mondani. Igaz,hogy az american english különbözik a britishtől,de a toll ott is pen,ha jól gondolom...


malackutya

Szinte egyforma a 2 szo kiejtese, a toll pen hatarozottabb e, mig a pan. Sajnos nem a-val van kiejtve, de kicsit megis kevesbe e, mint a tollnal. Olyan ae kozotti! Szoval, jol hallottad, h szinte eszrevehetetlen a kulonbseg, mert sztem is.


saricsacsi

A fordítási segédlet is azt mondja serpenyő, lábos, akkor miért nem fogadja el a " van egy lábosod? " megoldást?


NagyLszl59436

Bravo..... Direkt megnéztem a pan jelentését a szóra kttintással: Serpenyő, lábas. Erre az utóbbit nem fogadta el.


batinthesun

I have a pan... :DDD


Harga

Van-e serpenyőd? (talán jó)


frezia-7

Nem fogadta el a helyes válaszomat.


Tibi757199

"Pen" -nek hallottam,azt írtam és elfogadta.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.