"I eat all fruit, except for apples."

Traducere:Eu mănânc toate fructele, cu excepția merelor.

February 8, 2014

17 comentarii


nfnk

cu exceptia =/ exceptand

February 8, 2014

Irina_Rs

Nu era mai corect "all the fruits" pentru "toate fructele"

April 18, 2015

CristianaC263201

Nu ,pentru că se vorbește despre fructe la modul general și nu despre fructele din coș

November 11, 2018

wounderful

all fruit?

April 15, 2015

corneliago3

Am inteles

August 16, 2016

PopaGalina1

BRAVO

May 21, 2019

crisstina03

apples= mere... Nu merele....

May 22, 2017

Miishu98

De ce apare "for" in acesta propozitie?

February 27, 2015

ANDREEA0309

Si eu doresc sa stiu

September 26, 2017

CristianaC263201

Pentru că sunt anumite verbe care se formează așa " search for", look for , except for" Nu spui "I'm looking my friend", ci "I'm looking for my friend"

November 11, 2018

PopaGalina1

Oooo! Ms!

May 21, 2019

GabiTudor

Nu inteleg ce e gresit

December 20, 2015

CatalinIon915487

se fac

April 29, 2016

laurameris

Ok

June 26, 2017

Dan868052

Parerea mea: Fruit este gresit. Mai concret, cand avem mai multe feluri de fructe se foloseste fruits, cand avem mai multe fructe de acelasi fel se foloseste fruit. Problema de substantive numarabile si nenumarabile. Din propozitia de mai sus am inteles asa: "Eu mananc tot fructul, exceptia este pentru mere". Sunt 2 propozitii. Din ultima lipseste predicatul. (Slang)

February 15, 2018

reanu33

da...for ?

February 16, 2018

PopaGalina1

Ți sa explicat mai sus, omule!

May 21, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.