A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We read such books."

Fordítás:Ilyen könyveket olvasunk.

4 éve

8 hozzászólás


Zoltanb72

Nekem inkább az a gondom ezzel, hogy az "oo" "ú"-nak ejtendő. Nem is élrtettem, hogy olvashatjuk ugyan azt a dobozt. Box vagy books?

3 éve

Bujdi_1

Dettoooo

3 éve

xcbiker

En is box-nak ertettem, mert ugy is mondja ki. Kiejtesben nem all a helyzet magaslatam a "kisasszony". :)

3 éve

zanhu

olvasunk ilyen könyveket - elfogadta Olvastatok már történelmi regényeket? Olyan könyveket olvasunk.

4 éve

zatu10

Past+

10 hónapja

Sztankay54

Az ilyen könyveket olvassuk.......Miért nem jó????

2 éve

emesegredics

Mert azt máshogyan kell mondani. Szóval nem pont arról van szó abban az esetben hogy az ilyen könyveket olvasunk hanem, hogy ilyen könyveket olvasunk. Remélem, hogy érhetően tudtam elmondani neked :)

2 éve

kosBalogh4
kosBalogh4

A kiejtéses részeknél elég sok gondom van nekem is, de csak itt a programban, ha személyesen beszélek angolul valakivel. Ha ténylegesen kommunikálok egy angol anyanyelvűvel 80% megértik, itt a program kb. 30%-os esetben fogadja el, amit mondok.

5 hónapja