A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You drink water."

Fordítás:Vizet iszol.

4 éve

18 hozzászólás


DPTP

"Te iszod a vizet" miért nem jó?

4 éve

kovacsr8407

Ebben az esetben a magyarra fordításban nem kell kirakni a személyes névmást. Próbál rászoktatni hogy egyszerűen fordíts ne pedig szóról szóra.

4 éve

Nitram.
Nitram.

Mert az " You drink the water " volna.

4 éve

arminTOB

Én is ezt írtam

4 éve

K.Bonita

Velem is ez volt a baja..:)

4 éve

David.pakozdi

Mert az "a" nem kell oda. Egy jó tanács: ne szóról szóra ne forditsd le!

3 éve

KutiPter1

Ezt nem értem?!

11 hónapja

nocii.

nekem jo lett ezis

4 éve

lau664268

Szerintem mindenkinek jo lett

3 éve

zilvus

Mindenkinek jo lett "ez is".Mert 3 valasztas kozul a ràd nem illet oda.:-) Jo tanulast...

3 éve

Klau9002

Itt mitől függ a többes szám? Bár elfogadta E/2-ben, te további fordításnál meg -vizet isztok- van!

4 éve

zilvus

A "you"is en vagyok?En iszok? Akkor viszont hogy van a te vizet iszol?Ne zavaratok ossze:-)

3 éve

HJWdesign

Én: I | Te: You | Ő: Him/Her | Mi: We | Ti: You | Ők: They - Ezt második általánosban szokták tanítani :-P

2 éve

castleofta

A "you" "ti"-t is jelent?

3 éve

Rob0730

Egyesszámba van You erre kiada isztok

2 éve

BalzsMerkl

Hogy írod többes számban a you-t?

1 éve

KrisztinaF7

A you, az te - tudtommal. Erre a rendszer forditasa pedig isztok, ami pedig "ti". Hogy is van ez?

2 éve

Zolo1981
Zolo1981

Azt sem fogadja el, amit ő ajánl. Nem enged tovább lépni.

1 éve