"Completely through?"

Çeviri:Tamamen bitirdin mi?

February 8, 2014

26 Yorum


amonra_

Completely true olarak da duyulabilir :)

April 11, 2014

ironriver

onun için bitirme ile ilgili bir cümle söylemek gerekirse finish veya end kullanmak lazım : "are you completely finished" gibi

January 14, 2019

kbrazl

through un anlamına içinden, boyunca yazılıyor fakat bitti deniyor?????????????

February 8, 2014

ProwlingParis

demek ki böyle bir kullanım da varmış.

February 8, 2014

eelma

Arkadaş ne dediysem de telaffuzu kabul ettiremedim, neden acaba. Kompılitliy tğu olmuyor, truğ olmuyor, ne desek olur ki? Drüğ da olmuyor :) Edit: ftürüuğ gibi söyleyince kabul etti sonunda

November 20, 2015

mpextreme

Aldim elime ikinci telefonu, actim translate, dinlettim, oyle gecebildim, ne through muş beee :) :)

July 4, 2016

aslanmuson

"Completely over?" daha sık kullanılmaz mı?

March 12, 2014

ozlena

Bu bir kalıp mı

February 2, 2015

murat.erta

Sitede telaffuz guzel gelisiyor .yavas okutma super. through kelimesimi sittin sene soyleyemezdim.google translate fruyu dedim is bitti:))

July 29, 2014

husonet

Through sanırım israf etmek manasıyla bitirdinmi olarak soruyor

May 15, 2015

mustafapar5

En az 50 kez through dedim kabul etmedi en son mikrofona bastiktan hemen sonra hoparlore bastim kendi soyledigini kabul etti :)

June 8, 2016

egeninefesi03

Geçmiş zamana ne zaman geçtik

November 10, 2014

vedatderin

Bu nasil bir kaliptir yav

February 28, 2015

murat784935

"Baştan sona, tamam mı ?" anlamına gelmez mi ?

February 9, 2019

Chotanak

Did it completely end? Olabilir mi?

February 18, 2014

mihracerra

Hoppaaa zaman kavramları girdi çıktı

January 18, 2015

tsavasci

"is it ok" gibi bir deyiş mi bu ? ben anlayamadım?

January 24, 2015

hollanderbelgian

Bu sorunun cevabı yanlış görünüyor.. Böyle bir kullanım bulamadım, hiç duymadım da.

March 24, 2015

alican.dem

Kalip mi bu gizli ozne var bitti mi dersek nasil olur ?

March 28, 2015

baki948685

"Completely finished" kullanılır mı

November 8, 2015

necipturam

Through ya telaffuzu imkansız yada bu konuda programda sorun var

May 11, 2016

kedicim

burada öznenin ikinci tekil kişi olduğunu nasıl anlıyoruz?

June 3, 2016

linilini1

Yıldım söylemekten yinede geçemedim bozuk mu bu tru kelimesi :/

July 2, 2016

ilknur10489

With okunusunda sonraki th nasil okunuyorsa sanirim bizde "th" gordukmu oyle okuyacagiz

June 7, 2018

Mahmad999

Tamamen doğru!

August 16, 2018

ilknur10489

"Bitirdinmi " ne karşılıyor.completely tamamen demek through boyunca sirasinda sayesinde yüzünden bir baştan bir başa gibi anlamları var bitti anlamını hiç görmedim. Araştırmak lazım

January 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.