1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Completely through?"

"Completely through?"

Çeviri:Tamamen bitirdin mi?

February 8, 2014

36 Yorum


amonra_

Completely true olarak da duyulabilir :)


ironriver

onun için bitirme ile ilgili bir cümle söylemek gerekirse finish veya end kullanmak lazım : "are you completely finished" gibi


kbrazl

through un anlamına içinden, boyunca yazılıyor fakat bitti deniyor?????????????


ProwlingParis

demek ki böyle bir kullanım da varmış.


jimlonesna

Arkadaş ne dediysem de telaffuzu kabul ettiremedim, neden acaba. Kompılitliy tğu olmuyor, truğ olmuyor, ne desek olur ki? Drüğ da olmuyor :) Edit: ftürüuğ gibi söyleyince kabul etti sonunda


mpextreme

Aldim elime ikinci telefonu, actim translate, dinlettim, oyle gecebildim, ne through muş beee :) :)


ozlena

Bu bir kalıp mı


yavuz177525

evet. be through with sth; işi bitmek, işi bitirmek be through (with sb); (artık onunla) işi olmamak, ilişkisini kesmek, konuşmamak


aslanmuson

"Completely over?" daha sık kullanılmaz mı?


murat.erta

Sitede telaffuz guzel gelisiyor .yavas okutma super. through kelimesimi sittin sene soyleyemezdim.google translate fruyu dedim is bitti:))


husonet

Through sanırım israf etmek manasıyla bitirdinmi olarak soruyor


mustafapar5

En az 50 kez through dedim kabul etmedi en son mikrofona bastiktan hemen sonra hoparlore bastim kendi soyledigini kabul etti :)


ilknur10489

"Bitirdinmi " ne karşılıyor.completely tamamen demek through boyunca sirasinda sayesinde yüzünden bir baştan bir başa gibi anlamları var bitti anlamını hiç görmedim. Araştırmak lazım


Tue_

"to be through (with) something: bir şeyi bitirmek, sonlandırmak"


asikarlla

ogluma sordum evet kullaniliyor dedi . malesef anne sende kullanma diyor :)


egeninefesi03

Geçmiş zamana ne zaman geçtik


vedatderin

Bu nasil bir kaliptir yav


murat784935

"Baştan sona, tamam mı ?" anlamına gelmez mi ?


Chotanak

Did it completely end? Olabilir mi?


mihracerra

Hoppaaa zaman kavramları girdi çıktı


tsavasci

"is it ok" gibi bir deyiş mi bu ? ben anlayamadım?


hollanderbelgian

Bu sorunun cevabı yanlış görünüyor.. Böyle bir kullanım bulamadım, hiç duymadım da.


alican.dem

Kalip mi bu gizli ozne var bitti mi dersek nasil olur ?


baki948685

"Completely finished" kullanılır mı


necipturam

Through ya telaffuzu imkansız yada bu konuda programda sorun var


kedicim

burada öznenin ikinci tekil kişi olduğunu nasıl anlıyoruz?


linilini1

Yıldım söylemekten yinede geçemedim bozuk mu bu tru kelimesi :/


ilknur10489

With okunusunda sonraki th nasil okunuyorsa sanirim bizde "th" gordukmu oyle okuyacagiz


Mahmad999

Tamamen doğru!


asikarlla

neden gecmis zaman . tamamen bittimi olmasi gerekmiyotmu


MustafaSek17

Cümlede özne neden yok


refikatakan

Her yerden çıkıyor bu through


HasanMetin2

En çok zorlandığım bu through, kulak çözemiyor


HakanHun

Through - 50 tane anlamı var


BelmaEr

Telaffuz: T ye vurgu yapmadan Turuu


Biochemist630364

Duolingo gayet güzel telaffuz etmiş ancak bizde peltek ve genizden gelen harfler olmadığı için pek anlayamadım. Doğru telaffuzu yazabilecek olan var mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.