"Thank you!"

Fordítás:Köszönöm!

4 éve

14 hozzászólás


DPTP

"Köszönöm neked" Ennek is jónak kellene lennie. Gondolom én..

4 éve

EsztiForever

Igen ez jó

1 éve

bpeti06

helyes válasz: köszönöm én így írtam be és jó lett

3 éve

HJWdesign

De ugye, amikor majd 5-öst kapsz az angol dolgozatodra, nem fogod majd azt mondani, hogy "Köszönöm én!", vagy "Köyzönöm neked!"...csak mert ezek totál nem 'magyaros' kifejezések...

2 éve

Vladiwoody

Jeah:-D

2 éve

istvantaka3

Kòszònòm TE ez a magyar forditàs

11 hónapja

OuRzZsIrAf

Kosz azt irtad nem a kosz=fug a kösz meg thanks

4 éve

Agnespaci

???

4 éve

Agnespaci

Miert nm fogadja el hogy kosz

4 éve

fectroll
fectroll

Mert a 'kosz' az 'fug'. Ha pedig azt akartad, hogy 'kösz', akkor az meg 'thanks' .

4 éve

HJWdesign

Kosz: Fug, Dirt -> Ékezettel -> Kösz: Thanks, THX, Cheers

2 éve

Horvthgerg19

Ja

1 éve

Horvthgerg19
<pre>K </pre>
1 éve

Horvthgerg19

Q

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.