Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz önemli insanlarız."

Çeviri:We are important people.

4 yıl önce

9 Yorum


33-_-33

humanı kabul etmedi

4 yıl önce

Hun-TR

aynen

3 yıl önce

KADIKIZII

Diger ceviride 'persons' u insan diye ceviemedigim icin, bunda da insan i 'humans ' cevirdigim icin yanlis oldu. anlamadigim nedir bilemedim

3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

the neden kullanılmaz ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

belirli bir grup insandan bahsedilmiyor. belirsiz bir grup önemli insan.

the ile ilgili daha fazla bilgi için: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

cronychucky

Peoples diye cogul kullanirsak yanlis mi olur

4 yıl önce

PolyglotCanavar
PolyglotCanavar

Person (tekil) - People (çoğul) peoples dersen ''insanlar+lar'' olur :D

4 yıl önce

birbukalemun

Bildiğim kadarıyla human canlı türü olan insanın karşılığıyken; person sosyal anlamda bir kişiden bahsediyor

3 yıl önce

kadir162319

person- human-people

1 yıl önce