"Biz önemli insanlarız."

Çeviri:We are important people.

February 8, 2014

10 Yorum


33-_-33

humanı kabul etmedi

March 31, 2014

KADIKIZI

Diger ceviride 'persons' u insan diye ceviemedigim icin, bunda da insan i 'humans ' cevirdigim icin yanlis oldu. anlamadigim nedir bilemedim


kbrazl

the neden kullanılmaz ?


ProwlingParis

belirli bir grup insandan bahsedilmiyor. belirsiz bir grup önemli insan.

the ile ilgili daha fazla bilgi için: https://www.duolingo.com/comment/1646458


cronychucky

Peoples diye cogul kullanirsak yanlis mi olur


PolyglotCanavar

Person (tekil) - People (çoğul) peoples dersen ''insanlar+lar'' olur :D


betul_q

We are important humans neden yanlış?


AknK6

Bir açıklayabilirmi? People ile humans arasında ne fark var? Ikiside insanlar demek degilmi ?


birbukalemun

Bildiğim kadarıyla human canlı türü olan insanın karşılığıyken; person sosyal anlamda bir kişiden bahsediyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.