1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın suyu içer."

"Kadın suyu içer."

Çeviri:The woman drinks the water.

February 8, 2014

92 Yorum


yomraliahmet

The woman drinks water neden kabul olmadı!...


fatihgzc2

Şöyle olacak the woman drinks the water orada su değil suyu dediği için sonda the bir daha yazılır


Madina488902

tesekkur ederim ya bense neden orada the var anlamamiştim


Bahar_0642

ama yine de saçma


aliruhi3

Teşekkürler ^^


zehra.stella

Sende yeter artık hep site mesajını atıyorsun


hekaaa

Suyu diyo su demiyo


sudebeyza01

The water olmalıymış.


acelyad

A woman yerine sadece woman yazinca neden olmadı


hilal906328

Berbat bir şey Allah cezasını versin daha fazla versin


HaticeAKSO44334

yav bir the yazmadık diye yanlış sayıyorsunuz sanki the nin anlamı var


ayse574721

Oda bırsey mi ben turkcesını i yerıne ı yazdım dıye kabul etmıyo


rem636526

İlk önce doğru olan cümleyi yazdım ama sonra yanlıştır diye değiştirdim !!! Off yaa


Lakrat

Neden A woman


tu.8zPhL2MVwoHoY

. koymadım diye yanlıs dedi


Furkan865207

kadın suyu içer=woman drinks the water olmaz mı a woman bir kadın demek değil mi?


tu.8zPhLhlR2gmp7

Çoğul değilki sonuna s geksin


Asynhlal

the hiç bir anlam ifade etmez


Asynhlal

the hiç bir anlam ifade etmez


tu.8zPhL9aIHFkc3

burada" bir kadın" ifadesi yok. bir de ifade genel olduğu için belirteç gerekmediğini düşünmüyorum.


sonmezzsafak

Suyu olunca the water oluyormus


hilal906328

Berbat bu uygulama kafayı yiyenler için bence


hilal906328

Neden silmiyom diyceniz o masum bakışlı baykuşa kıyamıyom


lztrk1

The women drinks the wather niye olmadı :-! Doğru diyo


hilal906328

Dualıningo çok salak bir uygulama


Sefa703089

The gotume kaçto


Pantea770149

why it don't have persian language its too hard because i don't khow turkish


Kardelen580480

The nerelere konulmalı ya da nasıl aklımda kalır önerisi olan varmı???


FatihBurak276241

Woman drinks the water neden olmuyor?


phantom538527

The woman drink the water neden kabul olmadı?


LtfiyeKlah

Cumlenin basina neden The geldi


Fehmi326245

Herhangi bir kadin degil bir kadindan bahsetmis orda kesinlik var cumlede o yuzden


irem711178

İlk önce " the woman drinks the water" yazdım, "the woman drinks water" çıktı. Sonra "the woman drinks water" yazdım şimdi de doğrusu "the women trinks the water" diyo. Tamamiyle aynı cümleleri sordu yanıt farklı çıktı. Lütfen biri beni aydınlatsın.


selim964610

Ya bu s takisi ni bi cozemedim biri aciklaya bilir mi


ali458922

Woman drinks the water neden kabul edilmiyor acaba?


dilberm11

Woman drinks the water neden olmuyor cevaplarsanız sevinirim :) Bu arada çok güzel bir site


sfenci

Herkes ayni hataya dusmus beb gibi the the belirtmis suyuuu


onur322602

Neden drink değil de drinks


MelodySwee6

YAA NEDEN BİRİNDE THE KOYUYORUZ YADA KOYMUYORUZ ANLAMIYORUM


ZeynepYldr488603

NEDEN THE 2 DEFA KULLANDIK


MehmetEmin48812

Başına the getirecegimi nerden anlicam


CELAL276828

The women drinks the water yazıyorum kabul olmuyor


mer431652

Ben aynısını yazdım kabul olmadı


NisanurGNE1

Sadece the eklerini komadim.KABULL ETMEDİİİ!!!!!!!!


ErenUyarlar

Drink ve drinks arasındaki fark ne?


Aynisan2

Evt bwende bisey annamdim


jAnnabelle10

Doğruydu ama neden yanlış diyo


Seil659709

Doğru cumle yazdim neden kabul etmedi


SametKaraa2

The neden var orda saçma geliyor


yumi48134

Ya niye the var orda yaaaa


doasever72

Yomraliahmet hakveriyorum


YusufDemir971913

İlk başta'' the woman'' yerine the kullanmasak sadece ''woman'' desek olmuyor mu ?


etomisya7885

The woman drinks water kabul edilmeliydi bence "the" gelmemelliiii!!!!!


BarioBlitz

neden drinks s takisi var s çogul anlami katmiyor


EyllKaraye

Doğru yazdım yanlış dedi-_-


ElifKrshn

The women drinks the water yazıyorum kabul edilmiyo


Tordy1

I did it right


veysel224865

Drink mi drinks mi karıştırıyorum


Rmeysa739597

Geçen oynadığım da the eklemediğim için doğru demişti aslinda aynı cümlelerdi bunda eklemedim yanlış dedi


ZehraGl210271

Çok saçma öne the koymadım diye yanlış olduğunu söyledi


Damla_27

ridiculous translate definitely


serkan537664

Yav birinizde drink ile drinks arasindaki fark sorusuna cevap vermemiş siniz


Eyll615256

Zaten doğru cevabın aynısını yaptım neden kabul olmuyor acaba???


FearleesTR

The 'yi nerelerde kullanıyoruz


FearleesTR

The ne anlama geliyor ve nerde kullanılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.