Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın suyu içer."

Çeviri:The woman drinks the water.

4 yıl önce

108 Yorum


yomraliahmet

The woman drinks water neden kabul olmadı!...

4 yıl önce

fatihgzc2

Şöyle olacak the woman drinks the water orada su değil suyu dediği için sonda the bir daha yazılır

4 yıl önce

Madina488902

tesekkur ederim ya bense neden orada the var anlamamiştim

1 ay önce

sonmezzsafak
8 ay önce

hekaaa

Suyu diyo su demiyo

4 yıl önce

HaticeKayg1

Bil iyorum

7 ay önce

salim886690

Söyle bana

3 ay önce

MURAT251303

Waterin onune the koymaliydin

4 ay önce

Lemis677293

Drinks the water oluyo çünkü

1 ay önce

gne185499

Bencede

1 ay önce

evval930701

Drinks den sonra the getirmelisin

1 ay önce

sudebeyza01

The water olmalıymış.

4 yıl önce

MervisTanh

Hi

9 ay önce

AzadZengin2

Hi

7 ay önce

EnverErdem2

Hi

6 ay önce

acz19

Definetley

5 ay önce

MuhammedCe1

Aynen

4 yıl önce

berkaybtn

The water

4 yıl önce

Elnn123

Ben de oyle yapmistim

4 yıl önce

sulo84

Yazdigin kadin su icer anlamina geliyor The takisi olursa suyu icer olur

3 yıl önce

FuldenGk

Bende aynısını yaptım :)

4 yıl önce

IsmailNeme

zor

3 yıl önce

fidaskamm

Bende

4 yıl önce

hilal906328

Berbat bir şey Allah cezasını versin daha fazla versin

8 ay önce

acelyad

A woman yerine sadece woman yazinca neden olmadı

3 yıl önce

EfeGamede

Olmaz cümlenin anlamı degismez ama doğru sayilir

2 yıl önce

hilal906328

Berbat bu uygulama kafayı yiyenler için bence

8 ay önce

HaticeAKSO44334

yav bir the yazmadık diye yanlış sayıyorsunuz sanki the nin anlamı var

4 ay önce

ayse574721

Oda bırsey mi ben turkcesını i yerıne ı yazdım dıye kabul etmıyo

1 hafta önce

MuratBilbi

woman drink waters.

1 yıl önce

tu.8zPhLM2kEDa7l

She drinks water

1 yıl önce

tu.8zPhLM2kEDa7l

She drinks water

1 yıl önce

tu.8zPhLM2kEDa7l

She drinks water

1 yıl önce

supermajn

ap

11 ay önce

tu.8zPhL2MVwoHoY

. koymadım diye yanlıs dedi

11 ay önce

Furkan865207

kadın suyu içer=woman drinks the water olmaz mı a woman bir kadın demek değil mi?

10 ay önce

tu.8zPhLO9nkPR2L

she drinks water

9 ay önce

tu.8zPhLO9nkPR2L

she drinks water

9 ay önce

tu.8zPhLhlR2gmp7

Çoğul değilki sonuna s geksin

9 ay önce

berk896879

neişsin olm

9 ay önce

berk896879

neişsin olm

9 ay önce

tu.8zPhLhMr6XCtW

she drinks water

9 ay önce

tu.8zPhLDgdu9060

allah cezanı versin

8 ay önce

tu.8zPhLDgdu9060

allah cezanı versin

8 ay önce

Asynhlal

the hiç bir anlam ifade etmez

8 ay önce

Asynhlal

the hiç bir anlam ifade etmez

8 ay önce

tu.8zPhL9aIHFkc3

burada" bir kadın" ifadesi yok. bir de ifade genel olduğu için belirteç gerekmediğini düşünmüyorum.

8 ay önce

umut536978

woman drink water

8 ay önce

sonmezzsafak

Suyu olunca the water oluyormus

8 ay önce

hilal906328

Neden silmiyom diyceniz o masum bakışlı baykuşa kıyamıyom

8 ay önce

hilal906328

Bencede

8 ay önce

hilal906328

Ya manyaklar

8 ay önce

lztrk1

The women drinks the wather niye olmadı :-! Doğru diyo

6 ay önce

hilal906328

Dualıningo çok salak bir uygulama

5 ay önce

Sefa703089

The gotume kaçto

5 ay önce

Pantea770149

why it don't have persian language its too hard because i don't khow turkish

4 ay önce

Kardelen580480

The nerelere konulmalı ya da nasıl aklımda kalır önerisi olan varmı???

3 ay önce

Yusuf932237

, zor

3 ay önce

FatihBurak276241

Woman drinks the water neden olmuyor?

2 ay önce

phantom538527

The woman drink the water neden kabul olmadı?

1 ay önce

LtfiyeKlah

Cumlenin basina neden The geldi

1 ay önce

irem711178

İlk önce " the woman drinks the water" yazdım, "the woman drinks water" çıktı. Sonra "the woman drinks water" yazdım şimdi de doğrusu "the women trinks the water" diyo. Tamamiyle aynı cümleleri sordu yanıt farklı çıktı. Lütfen biri beni aydınlatsın.

3 hafta önce

selim964610

Ya bu s takisi ni bi cozemedim biri aciklaya bilir mi

1 hafta önce

melihylmz98

Water başına neden the konmuş

4 yıl önce

Mgokalp

Suyu dediği için . Su deseydi koymazdık.Çünkü herhangi bir suyu demiyor suyu diyor.O an orada bulunan suyu kasdettiği için the water .

4 yıl önce

MuzafferMa2

Sagol

4 yıl önce

ibr4him

su degil suyu (belirli olanı)

4 yıl önce

AhmetYalci6

Yanlis diyor basta bi kadin demiyor

1 yıl önce

fatma170875

Water

1 yıl önce

IMFIRST

"The women drinks THE water"daki THE'yı koymadım yanlış dedi. Biri bana bunu açıklayabilir mi ?

1 yıl önce

Mustafa891576

hangi halk bu kadar gramer e dikkat eder söylermisiiniz?

1 yıl önce

Mustafa891576

hangi halk bu kadar gramer e dikkat eder söylermisiiniz?

1 yıl önce

Caner997577

SADECE THE YAZMADIM DİYE HAKKIMI YEDİ YA

1 yıl önce

Caner997577

SADECE THE YAZMADIM DİYE HAKKIMI YEDİ YA

1 yıl önce

pasaivgen

kadin suyu icer de a olmasada olmaz mi cunki belirli bir kadin degil ki kadin su icer

1 yıl önce

BozkurtTrk3

woman drink water neden olmuyor ?

1 yıl önce

MuratBilbi

woman drink waters.

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

gizemtayla

bune msllık aq

1 yıl önce

Abdullatif60324

Agla

11 ay önce

Abdullatif60324

Agla

11 ay önce

celil168234

Gevrek yapip yerim seni

6 ay önce

sonmavikan

Lan neden womanın başına a koydu bir kadın demiyor ki? Aklın başında mı yeşil baykuş??

3 yıl önce

MehmetCing3

The yazmadik diye yanlis diyor

2 yıl önce

Mustafaonay

Bende anlamadım ama demek ki başlı başına water deyince su the water deyince suyu olarak anlaşılıyor

4 yıl önce

Mgokalp

Aynen öyle

4 yıl önce

demirci37

Sayin admin arkadaslar bi ricam olacak. Verdiginiz linkleri aktif yapabilirmisiniz acaba. Not2 kullaniyorum bunda bile o linkleri algilamiyo. Lutfen paylastiginiz linklerden bizde faydalanalim. Tesekkurler

4 yıl önce

m.enes

ya the anlam katmıyoki

4 yıl önce

CihanTaer

Bir önceki uygulamada sadece başa the gelmişti sanırım bunun sebebi nedir

4 yıl önce

YasinAydoa

Peki neden drink degilde drinks arkadaslar

4 yıl önce

Mgokalp

Geniş zamanda he/she/ıt özneleri varsa fiile "s" takısı gelir.

4 yıl önce

iremkoylahisar

drink ve drinks in ne farkı var açıklayabilirmisiniz?

4 yıl önce

djaffection

Geniş zaman cumlelerinde he she it olunca fiile s takisi gelir.

4 yıl önce

Mrs.Eminem

Niye the ?

3 yıl önce

SerifMertK

Fatih e katılıyorum şöyle olacak the women drinks the water orda su değil suyu dediği için sonda birdaha the yazılır

3 yıl önce

sanverturt

şi ?

4 yıl önce

melisa.48

ya klavye varya

4 yıl önce

ValgardBerserker

Saçmalığın daniskası

3 yıl önce

superpenguin1

' the ' suda kullanılmaz ki !

4 yıl önce

GurkanAlpy

Vay be dogru cevaplamisim

4 yıl önce

EfeGamede

Büyük başarı

2 yıl önce