1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın suyu içer."

"Kadın suyu içer."

Çeviri:The woman drinks the water.

February 8, 2014

184 Yorum


yomraliahmet

The woman drinks water neden kabul olmadı!...


fatihgzc2

Şöyle olacak the woman drinks the water orada su değil suyu dediği için sonda the bir daha yazılır


Madina488902

tesekkur ederim ya bense neden orada the var anlamamiştim


_.-.QUEEN.-._

Water : su. The water : suyu


arif157734

Çok güzel water su the water suyu ok peki neden the woman da sadece woman değil


BarioBlitz

neden drink e 's' takisi getiriliyor .s takisi çogul anlami katiyor diye biliyorum .


Zeynep622848

" S" takisi genis zamanda he she it e gelir ve bir anlamı yoktur bu "s" takisi cogul anlamda kullanilmamaistir "s" takisi getirilmeli cunku bu bir kuraldır.


Bahar_0642

ama yine de saçma


burak995640

Sacma degil su derken genel anlamda ama the water ise aramizdaki konusmadaki su yani masada ki su geciyorsa o suyu niteler yani nesneyi ismi özele ceker aramizda mehmet isimli arkadasimiz geldi ve hangi mehmet oldugunu biliyirsak the mehmet denjr


YahyaKemal180931

"The woman drinks the water" olarakta kabul etmiyor


AhmetYasar6

Teşekkürler en iyi böyle anlatılabilirdi


marbling16

Senin yazdıgın su icer demek the kullaninca suyu oluyor


Guven809385

Drinks ile water kelimelerinin arasına the getirmen lazım ondan olmamıştır. Yani doğru cümle "the woman drinks the water olmalıydı.


inci313116

The woman drinks the water olsa nolacak olmasa nolacak yaaa


acelyad

A woman yerine sadece woman yazinca neden olmadı


YigitcanBa

A woman bir kadın demek woman sadece kadın demek


FatihBurak276241

Woman drinks the water neden olmuyor?


Hakan407282

The woman drink the water neden degil abi kadin suyu icer duyor s takasi neden var bir var bir yok bu s takasi anlamadim


ErenUyarlar

Drink ve drinks arasındaki fark ne?


ElifIIK2

Geniş zamanda "He, she, it" öznelerinden sonra gelen fiile "-s" takısı eklenir. Çoğul anlamı taşımaz. Bir kuraldır.


hentbolcuasmin89

Soru yanlıştır iznilizle iyi akşamlar


hilal906328

Berbat bu uygulama kafayı yiyenler için bence


hilal906328

Neden silmiyom diyceniz o masum bakışlı baykuşa kıyamıyom


lztrk1

The women drinks the wather niye olmadı :-! Doğru diyo


HaticeAKSO44334

yav bir the yazmadık diye yanlış sayıyorsunuz sanki the nin anlamı var


ayse574721

Oda bırsey mi ben turkcesını i yerıne ı yazdım dıye kabul etmıyo


phantom538527

The woman drink the water neden kabul olmadı?


LtfiyeKlah

Cumlenin basina neden The geldi


Fehmi326245

Herhangi bir kadin degil bir kadindan bahsetmis orda kesinlik var cumlede o yuzden


Tarkncefik

fakat türkçede bu anlaşılmıyor


ali458922

Woman drinks the water neden kabul edilmiyor acaba?


Kumsal...

Çünkü yanlış yazmışsın


dilberm11

Woman drinks the water neden olmuyor cevaplarsanız sevinirim :) Bu arada çok güzel bir site


sfenci

Herkes ayni hataya dusmus beb gibi the the belirtmis suyuuu


onur322602

Neden drink değil de drinks


rem636526

İlk önce doğru olan cümleyi yazdım ama sonra yanlıştır diye değiştirdim !!! Off yaa


MelodySwee6

YAA NEDEN BİRİNDE THE KOYUYORUZ YADA KOYMUYORUZ ANLAMIYORUM


CELAL276828

The women drinks the water yazıyorum kabul olmuyor


mer431652

Ben aynısını yazdım kabul olmadı


NisanurGNE1

Sadece the eklerini komadim.KABULL ETMEDİİİ!!!!!!!!


imprettyperfect

Çünkü koyman gerekiyor.


Lakrat

Neden A woman


Aynisan2

Evt bwende bisey annamdim


Esrakol12

Doğruydu ama neden yanlış diyo


Seil659709

Doğru cumle yazdim neden kabul etmedi


SametKaraa2

The neden var orda saçma geliyor


yumi48134

Ya niye the var orda yaaaa


doasever72

Yomraliahmet hakveriyorum


YusufDemir971913

İlk başta'' the woman'' yerine the kullanmasak sadece ''woman'' desek olmuyor mu ?


etomisya7885

The woman drinks water kabul edilmeliydi bence "the" gelmemelliiii!!!!!


BarioBlitz

neden drinks s takisi var s çogul anlami katmiyor


ElifIIK2

Geniş zamanda "He, she, it" öznesi den sonra gelen fiile "-s" takısı eklenir. Bir kuraldır. Çoğul anlam taşımaz.


EyllKaraye

Doğru yazdım yanlış dedi-_-


ElifKrshn

The women drinks the water yazıyorum kabul edilmiyo


veysel224865

Drink mi drinks mi karıştırıyorum


Rmeysa739597

Geçen oynadığım da the eklemediğim için doğru demişti aslinda aynı cümlelerdi bunda eklemedim yanlış dedi


ZehraGl210271

Çok saçma öne the koymadım diye yanlış olduğunu söyledi


Damla_27

ridiculous translate definitely


serkan537664

Yav birinizde drink ile drinks arasindaki fark sorusuna cevap vermemiş siniz


Eyll615256

Zaten doğru cevabın aynısını yaptım neden kabul olmuyor acaba???


FearleesTR

The 'yi nerelerde kullanıyoruz


FearleesTR

The ne anlama geliyor ve nerde kullanılıyor


MacideErzd

Doğru yaptım neden yanlış görünüyor


canselllll2

Dogru yaptigim halde kabul olmadi


MahmutFira1

Bu soru hatalı ve basit sorular var degistiriniz


Avni784924

Cumleler zor degil. Acele ettim.


MertGokturk1122

neden başına The getirmemiz gerekiyor?


yolcuyolcu2

The woman drinks water


SmeyyeBaan

the water neden oluyor onu anlamadım bir de the kelimesi tüm öznelerin başına mı geliyor ve I am a woman yerine I am the woman yazsak ne değişir


Kumsal...

Bence doğru çünkü kadın suyu içer dediği genel anlam olur


elif_ays

Cümlenin başına neden the geldi ? Ben the kullanmadan yazmak istiyorum. Zaten ikiside aynı anlama gelmiyor mu


KarpuzunS2

woman yerine ikide bir women yazıyorum, 2 saattir neden olmuyo diye düşünüyom, keşke duolingo da yanlış kelime yazınca bize bildirse ; sadece bir harfi yanlış yazdım yaw!!


eslem318

Woman ın başına neden the geliyor acaba


sude848839

The women yada women burda ne değişiyor the eklenince


Kiwi703961

Doğru cevabın aynısını yazdım, niye kabul olmadı?


Kiwi703961

Doğru yazdığım halde kabul edilmedi


elif_ays

" The woman drinks water " hayır yani ' the ' bir anlam katmıyor zaten gereksiz kullanılmış bence !


elif_ays

" The woman drinks water " hayır yani zaten ' the ' bir anlam katmıyor ki gereksiz kullanılmış !


SSSS865817

The ne zaman kullanılıyor?


Ore_Damla

Neden womandan önce the eklemek zorundayız


Berat378943

The ne anlamda kullanılıyor


Okan971668

Bu nasil uygulama hic ogretmiyorki direk soru soruyo bende iyi bisey sanip indirdim


[aktif olmayan kullanıcı]

    Neden woman in önüne the geldi yardimci olur musunuz?


MervenurCe8

    Kadin lar icin sonuna 's' mi koyuyoruz ? Cevap verirmisiniz ltf ^^


Ali180582

    Bütün çoğul ekler için 'S' kullanılır Mesela kızlar Grils


Irmak82541

    Bir cumlede the womanla sadece woman kullanmanın ne farkı var ?


kubracapli

    The nerelerde kullanilir tam anlayamadim


Marta235644

    나는 실제로, 그것은 내 것과 동일썼다. /yazdım yanlıs oldu diğriso ben aynı


TheLuckyStudent

    woman yazdım ama the woman yazmamı istedi bence bir farklılık yok


Kayhan608942

    Drink ile drinks arasındaki fark nedir


Kayhan608942

    Drink ile drinks arasındaki fark nedir


Kayhan608942

    Drink ile drinks arasındaki fark nedir


ZeynepSude402030

    Aynısını yazdım ama yanlış dedi


Arda-Bahadir

    The woman nedir the ayşe gibi sacma bisey olabilir mi


nisanurdemirr25

    Water=su. the water=suyu


exiunis

    Neden drinks geliyor??


sanane214419

    the woman drinks the water doğrusu


reis0720

    The women drinks the water yazıyorum kabul olmadı. Neden?


ibo_axu30

    yanlis sayiyolar hic begenmedim zaten oncesindede gozum tutmamisti


Helinzer3

    Lan bir the woman drink water diyom sonra cevap the woman drinks the water diyo onu yazıyom başta yazdığımı gösteriyor kafayı yedi uygulama en son telefonu fırlatacam o olacak


YUNUSEMREK735633

    hmm peki teşekkürler


YUNUSEMREK735633

    evet water su the water suyu


Ruslan643352

    Çok kötü bir program olduğunu şimdi anladım..


Ruslan643352

    This is very very bad program.


Glsena616356

    "The women drink the water" niye olmuyor ya


AslYamur2

    Kafam karıştı açıklayan bilirmisiniz


Ali180582

    The women drinks the water Kadun suyu içer Kabul etmiyor bilgisi opan var mı


Ali180582

    The women drinks the water Kadın suyu içer Neden kabul etmiyor bilgisi olan var mı


esmanur89465

    the woman dirinks yazdim kabul olmadi sanirim duolingo yazim kutallarini seviyo The woman dieinks yazmam lazimdi duolingo gercekten yazim kurallarni seviyor


Belma608423

    The women drinks the water yazıyorum ama kabul etmiyor


mekselina801121

    Bu soruda yanlışlık var Ben kabul etmiyorum


YahyaKemal180931

    "Kadın suyu içer" hiç bir şekilde kabul etmiyor


Selim387952

    The women drinks the water cevabı diyor yazıyoruz kabul etmiyor


nurcang1

    Bir nokta için kabul etmedi


YigitcanBa

    The woman drinks the water olmadı hata var uygulamada


_hickimse_

    The women drinks the water değil mi 3-4 kere yazdım ama doğru saymıyor


Ecrinnaz040111

    Benim cevabım doğruydu ama kabul etmedi


Beyzamiyy

    The woman drinks water neden olmadı


mevlde888313

    hoşuma gitti bu uygulama


RyaYlmaz7

    Arkadaşlar biliyormusunuz ben bu kelimeyi doğru yaptğım halde bana yanlıs yaptınız dedi sizce ne den böyle bir şey dedi arkadaşlar


Dcanl06

    Ben de doğru yaptım ama yanlış diyo ve işin ilginç yanı doğru cevapla benim cevabım aynıı !!!????


SeymaKarac2

    Yani cok sacma bence


NisaYrekli2

    The nin anlamı ne


elif816141

    The ne anlama geliyor anlamadım. Neden drinks ten sonra the geliyor. Bilen var mı?


zehra480531

    Niye aynı soruyu doğru yaptığımiz halde tekrar tekrar soruluyo yanlışlık sizde bizde değil


Nurlan517884

    Selam.Niçin drink yok da drinks oldu?


Nurlan517884

    Selam.Niçin drink yox da drink işlendi?


ruhi241471

    Benim cevabım neden yanlış sayıldı?


ArdaAkgok

    Arkadaslar yanlis yapinca ayni cumlenin cevabi degisiyor


beyza621339

    Dogru yazdim yanlis diyor


TALKNGTOMG

    Anlamadım gitti ben ingilzceyi 100 puan yapmıştım bunu mu yapamadım anlamadım


TALKNGTOMG

    Anlamadım gitti bu kadar süre sonra yüksek puan aldım bunu mu yapamadım


melisa413291

    Yaa kabul etmiyor bi turluuu


efsa470803

    Uf çok zor ufff


arnnoyundn

    Kontrol et tuşu YOK


Rmeysa416120

    The woman drinks a water


arErsoy4

    Elim kaydı watir yazdım ama yanlışımı gösterip doğru kabul etti


EsraUmay1

    Zor ya ne ❤❤❤ sey


UserUser477657

    YENEMI SEHV OLDU OFFF


SMALKEL

    Woman ile women arasında ne fark var


Aydan585434

    Bi şey sorucam I ( ben ) yazısını nasıl yazalım ki kabul olsun


mysuga1993

    Banane yaaaaaaaaaa


Ycel886539

    Women ile woman nerelerde kullaniliyor


Zoey543637

    Niye woman degil de the woman kafam karisti


Zoey543637

    Niye woman degil de the woman kafam karisti


Senatr1

    Çalışacak erkek arkadaş arıyorum biraz ingilizce bilen

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.