1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The black beer"

"The black beer"

Fordítás:A fekete sör

February 8, 2014

12 hozzászólás


LszlUgrai

Medvét értettem, mert abból létezik fekete, sörből nem nagyon tudtommal...


dmMartincs

Ilyen kevés szóból nehéz valósághű mondatokat csinálni. Csak fordítani kell.


szegedigy

A sör ejtése: "björ" ? Vagy csak a géphang végett ennyire torz?


ildikote

a géphang volt torz nem igazán lehetet érteni


l.marcell9

Én speciel Blackbeard-t értettem.


Flaszter

Na én a sört nem hallottam ki


zorrrrka

Fekete sör? Biztos mérgeztt


LaszloBogn

dehogy, van fekete sör csak az inkább barnás


mayva603

Elfogadhatná a medvét is, mert érthetetlen amit mond, és a sörök színeit nem ismerem, a medvét inkább. Így jártam. :D


DenesIvant

Én azt írtam hogy a sör fekete

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.