1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben içerim ve yerim."

"Ben içerim ve yerim."

Çeviri:I drink and I eat.

February 8, 2014

4 Yorum


exelans

i drink and eat de doğru olmalıydı

March 8, 2014

eozturk-57

I am drinks and eats. Yukarıdaki cümle ile benim yazdığım cümle arasındaki farkı yazabilir misiniz?


Selcen_Ozturk

geniş zamanda cümlede halihazırda başka fiil varken (mesela drink ya da eat) am/is/are yani olmak fiili kullanılmaz. bunlar cümlede fiil yokken isimden yüklem yapmak için (I am a man = Ben bir adamım) ya da şimdiki zamanda kullanılır (I am eating = Ben yiyorum). Geniş zaman fiil çekimi için: https://www.duolingo.com/comment/1430000


eozturk-57

çok doyurucu bir bilgilendirme... Teşekkürler:)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.