"The elephants eat apples."

Fordítás:Az elefántok almát esznek.

February 8, 2014

23 hozzászólás


kadar.j

Helyesen: Az elefántok almákat esznek!!!

March 18, 2014

BenceKiss7

Igen

September 24, 2015

peter.radv

Igen, erdekes h itt a program tobbes szamban irja le... es elfogadja mindkettot, de egy masik kerdesnel mar belekot h az apple az tobbesszam

February 9, 2014

Tarnai

apples=almákat, almát nem jó

February 8, 2014

Tarnai

Már értem, köszönöm Duolingo!

June 2, 2015

noszi

szerintem a magyarban mindkettő helyes, de nekem "az elefántok almát esznek" jobban bejön, "idiomatikusabb" :-)

February 15, 2014

Dorcsi0922

Az elefántok megesznek almát helyes. DE az, hogy: Az elefántok megeszik az almát. Az NEM. Miért?

May 7, 2014

Maminti.

Az elefántok megeszik az almát = The elephants eat the apples

May 13, 2014

ntstrike

" az elefántok megesznek almát" - wat ? :O 04.29.

April 28, 2014

ZoltnKovcs506569

Helyesen: Az elefántok 'almákat' esznek

August 18, 2016

ZoltnKovcs506569

Mindenki megírta, nem ragozom. Hibás

August 18, 2016

CsillaMegyeri

Érdekes ! itt van többesszáma az almának, de amikor más mondatban apple - t írtam azt nem fogadta el.

March 19, 2014

Picsu

Az az helyett (véletlenül) at-ot írtam és nem fogadta el "elírásnak".

October 23, 2014

polyefko

Nekem is ugyanez volt!!!

December 11, 2014

kawapapa

Szerintem az "almákat" lenne a helyes fordítás.

December 16, 2014

agyne

Az elafantok almakat esznek, nem igy lenne jo?

January 4, 2015

RkaSzab9

Igen mert az apples az azt jelenti hogy almák!

March 25, 2015

vadon01

Vicces néha a program :)

October 8, 2015

AndrsTth532551

R.I.P. DUO (megnézném, ahogy ott a vadonban rágcsálják az elefántok az almákat ;) )

May 13, 2017

MrtaVarga

az elefántok almát esznek

September 16, 2017

Zsuzsa220444

Többes szám almákat

November 19, 2017

FlyOrdie20

Azigen xD

February 22, 2018

Panka812953

Így van

December 24, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.