1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have plans for Saturday."

"I have plans for Saturday."

Çeviri:Cumartesi için planlarım var.

September 3, 2016

5 Yorum


elalemindoktoru

Cumartesi planlarım var neden kabul edilmedi?

için ifadesi zorunlu muydu arkadaşlar?


zelal234

Sanırım çünkü için olmayınca biraz saçma oluyor


nur490464

O biraz argo oliyo sanirim ceviride o yuzdn


mmacit13

Bence zorunlu olmamalı. Yani biz Türkçe'de plan yapınca cumartesi için plan yaptım demeyiz. Aslında plaza dilinde böyle bir kullanım başladı ama bunun sebebi İngilizce'den yapılan direkt çeviri. Hala genel geçer kullanımda "için" kullanmıyoruz.


mmacit13

Bir ekleme daha: "cumartesiye planlarım var" da deriz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.