1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The child sees the man."

"The child sees the man."

Fordítás:A gyerek látja a férfit.

February 8, 2014

10 hozzászólás


caeiros

hiába, nézni és látni nem ugyanaz....


Atti626

"A gyerek látja az embert." Ez a megoldás miért nem jó?


RkaNdhzi1

mert a man az nem ember hanem férfi


kiralyrola

Azt irtam be h a gyerek meglatja a ferfit es nemfogadta el...


kiralyrola

Azt irtam be h a gyerek meglatja a ferfit es nemfogadta el...


TamasGal1

A gyerek a férfit látja


MiklosBalazsi

Hogyan lehet megkülönbözteti hallás alapján a "man" és a "men" -t ? (férfi - férfiak)


RkaNdhzi1

a man az 1 férfi a men az több férfi mondatban a man előtt ott egy a pl.: there is a man a men előtt nincs ott az a ennyi :)


Adeni19

En meg azt irtam be hogy, figyel mert az elotte levonfeladat sorban a sees-re a figyel volt a helyes.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés