"On Wednesdays I drink wine."

Fordítás:Szerdánként bort iszom.

February 8, 2014

19 hozzászólás


Rulez81

Szerdánként borozok...szerintem

February 12, 2014

kirby76

borozom, így szebb. :)

February 26, 2014

AdriennBor

Szerdán én bort iszom. - Miért nem jó?

February 8, 2014

Lemooon

mert a szerda többesszámban van (Wednesdays), te meg egyesszámban írtad

February 8, 2014

AdriennBor

Köszönöm a segítséget.

February 8, 2014

harytomi

Mert a többes szám jele az "s" ott van a szerda után ezért több szerdáról van szó.

April 24, 2014

mariaszanta

bort iszom szerdánként-miért nem jó?

February 13, 2014

kirby76

Elméletileg a szórend mindegy, furcsa, hogy a következő postban lévő "Minden szerdán bort iszom"-ot meg elfogadta. Nincs sehol "all" vagy "every".

February 26, 2014

tomaani

Minden szerdán bort iszom. Elfogadta :)

February 13, 2014

simonkriszta7

Az egy dolog, hogy angolul tanulunk, de néha elképesztően magyartalan a helyes válasz. Szerdákon bort iszom? Ilyet nem mondunk magyarul. Vagy csak az én fülemet bántja?

April 8, 2014

harytomi

Nem szerdákon, hanem szerdánként!

April 24, 2014

vaclavpacel

szerdánként én borozok- nem fogadta el az "én" miatt miért ????

April 10, 2014

Tamas51

Kicsit magyartalan. Nálunk a rag fejezi ki azt, hogy ki végzi a cselekvést. A "borozok"-al már tudattad, hogy te csinálod a vedelést. Az angol a személyes névmással utal ugyanerre. I drink, you drink, we drink....

March 1, 2016

Krmen57753

Szerdán bort iszok miért nem jó?

November 30, 2016

Tamas51

Azért mert van a szerda végén egy "s".

November 30, 2016

JanosGrenc

nem hallom a szerda végén az "s" ragot!

July 16, 2018

ysexdrcft

Azr írta ki nekem jónak, hogy szerdán bort iszom. Én pedig szerdákont írtam!!! ysexdrcft

August 31, 2018

PterBrdos

olyan jó lenne, ha az S betűt hallani lehetne, és nem csak találgatni, hogy biztos rossz legyen a válasz. ezt élvezi valaki, hogy na sikerült megint nem jót válaszolt a tanuló? érthetetlen

October 2, 2018

JskaPista6

Én nem csak szerdán...

July 3, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.