"On Wednesdays I drink wine."

Fordítás:Szerdánként bort iszom.

4 éve

27 hozzászólás


Rulez81

Szerdánként borozok...szerintem

4 éve

kirby76

borozom, így szebb. :)

4 éve

AdriennBor

Szerdán én bort iszom. - Miért nem jó?

4 éve

Lemooon

mert a szerda többesszámban van (Wednesdays), te meg egyesszámban írtad

4 éve

AdriennBor

Köszönöm a segítséget.

4 éve

harytomi
harytomi

Mert a többes szám jele az "s" ott van a szerda után ezért több szerdáról van szó.

4 éve

mariaszanta

bort iszom szerdánként-miért nem jó?

4 éve

kirby76

Elméletileg a szórend mindegy, furcsa, hogy a következő postban lévő "Minden szerdán bort iszom"-ot meg elfogadta. Nincs sehol "all" vagy "every".

4 éve

tomaani

Minden szerdán bort iszom. Elfogadta :)

4 éve

simonkriszta7

Az egy dolog, hogy angolul tanulunk, de néha elképesztően magyartalan a helyes válasz. Szerdákon bort iszom? Ilyet nem mondunk magyarul. Vagy csak az én fülemet bántja?

4 éve

harytomi
harytomi

Nem szerdákon, hanem szerdánként!

4 éve

vaclavpacel

szerdánként én borozok- nem fogadta el az "én" miatt miért ????

4 éve

Tamas51

Kicsit magyartalan. Nálunk a rag fejezi ki azt, hogy ki végzi a cselekvést. A "borozok"-al már tudattad, hogy te csinálod a vedelést. Az angol a személyes névmással utal ugyanerre. I drink, you drink, we drink....

2 éve

Krmen57753

Szerdán bort iszok miért nem jó?

1 éve

Tamas51

Azért mert van a szerda végén egy "s".

1 éve

JanosGrenc

nem hallom a szerda végén az "s" ragot!

3 hónapja

ysexdrcft

Azr írta ki nekem jónak, hogy szerdán bort iszom. Én pedig szerdákont írtam!!! ysexdrcft

1 hónapja

PterBrdos

olyan jó lenne, ha az S betűt hallani lehetne, és nem csak találgatni, hogy biztos rossz legyen a válasz. ezt élvezi valaki, hogy na sikerült megint nem jót válaszolt a tanuló? érthetetlen

2 hete

dori4441

Ja

2 éve

mbalazs05

milyen szó az hogy szerdákon bort iszom

1 éve

Tamas51

Semmilyen és nem is ezt látod fordításként.

1 éve

Janka03

Ez annyira durva ez a mondat! A Duo tényleg mond néha furcsaságokat! LOL☺

1 éve

ZsfiaPter

Gratulálok csak így tovább:) Még a végén alkoholista leszel Duolingo XDD

1 éve

harytomi
harytomi

Nem azt írja hogy vedelek, hanem azt hogy bort iszik és a mérték az egyéni hogy mit gondolsz bele, amúgy mértékkel még egészséges is!

1 éve

Vardani2007

Én szerdát bort iszom miért nem jó?

11 hónapja

vasvariistvan

Szerdát?

4 hónapja

Loredana.G2004

SIa penter kovacs

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.