"On Wednesdays I drink wine."

Fordítás:Szerdánként bort iszom.

February 8, 2014

17 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Rulez81

Szerdánként borozok...szerintem

February 12, 2014

kirby76

borozom, így szebb. :)

February 26, 2014

ironcameleon

Ez tök jó! :)

September 11, 2019

AdriennBor

Szerdán én bort iszom. - Miért nem jó?

February 8, 2014

Lemooon

mert a szerda többesszámban van (Wednesdays), te meg egyesszámban írtad

February 8, 2014

AdriennBor

Köszönöm a segítséget.

February 8, 2014

harytomi

Mert a többes szám jele az "s" ott van a szerda után ezért több szerdáról van szó.

April 24, 2014

mariaszanta

bort iszom szerdánként-miért nem jó?

February 13, 2014

kirby76

Elméletileg a szórend mindegy, furcsa, hogy a következő postban lévő "Minden szerdán bort iszom"-ot meg elfogadta. Nincs sehol "all" vagy "every".

February 26, 2014

tomaani

Minden szerdán bort iszom. Elfogadta :)

February 13, 2014

simonkriszta7

Az egy dolog, hogy angolul tanulunk, de néha elképesztően magyartalan a helyes válasz. Szerdákon bort iszom? Ilyet nem mondunk magyarul. Vagy csak az én fülemet bántja?

April 8, 2014

harytomi

Nem szerdákon, hanem szerdánként!

April 24, 2014

vaclavpacel

szerdánként én borozok- nem fogadta el az "én" miatt miért ????

April 10, 2014

Tamas51

Kicsit magyartalan. Nálunk a rag fejezi ki azt, hogy ki végzi a cselekvést. A "borozok"-al már tudattad, hogy te csinálod a vedelést. Az angol a személyes névmással utal ugyanerre. I drink, you drink, we drink....

March 1, 2016

Krmen57753

Szerdán bort iszok miért nem jó?

November 30, 2016

Tamas51

Azért mert van a szerda végén egy "s".

November 30, 2016

JskaPista6

Én nem csak szerdán...

July 3, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.