1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerekek szeretik a tejet."

"A gyerekek szeretik a tejet."

Fordítás:Children like milk.

February 8, 2014

17 hozzászólás


Kovi97

The children like the milk, az miert nem jo?


nyalkazs

Én se értem miért nem jó úgy,,,


KissHajnalka

A megszámlálhatatlan főnevek elé az angol nem tesz névelőt


bori.varga

Azért, mert itt általánosságban van szó a tejrõl, és bár a magyar ilyen esetben is elé mondja az "a"-t, az angol elhagyja a "the"-t. Pl. A gyerekek szeretik a játékot. (Minden játékot szeretnek) The children like game. DE A gyerekek szeretik a játékot. (Amit most kaptak a Télapótól). The children like the game.


cet423

Nekem elfogadta.


Mabi77

Mert a tejről itt általánosságban beszélsz.

http://www.5percangol.hu/cikk/719

"Children like THE milk of my cow." -> itt kell használni, mert itt egyedi esetről (konkrét tehén tejéről) van szó.


Zoltan49

Nekem elfogadta.


koroknyai

En is belefutottam. A tej megszamlalhatatlan /fonev/ ezert nem kell a hatarozott nevelo a "the" The children like milk.


ZoltnCsvri

Már nem előszőr szaladok bele ilyen határozott névelős dologba. Sok helyen hozzászólásban pont azt írják, azért nem fogadja el mert nem vetted figyelembe a névelőt. Itt odaírom és nem fogadja el.

A válasz hibás vagy én nem értenék valami?


venombaka

Lehet mert az a val mar hatarozott lenne. Itt pedig fel kell ismerni h altalanossagban beszel a tejrol.


GyrgyKiss

Hol lehet jelezni ha valami mem jó?


Laczy_

A lap alján van egy olyan mező: " Hiba jelentése" .


BlaDr.Bere

Hejes megoldás: The children like the milk és a Children like the milk


ironcameleon

heLYes továbbá a "Children like milk" is.


UgrocziGyongyi

a határozott névelőt kitéve a tej elé, az miért nem jó?


lukealadar33

A megszámlálhatatlan főnevek elé az angol nem tesz névelőt

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.