"Hol van?"

Fordítás:Where is it?

February 8, 2014

18 hozzászólás


zalnSoltis

most nem azért, de a "where is she" nem azt jelenti, hogy "hol van (ő)"??


olomkatona83

Bocsi de lègyszi tegyètek oda hogy (ő) mert èn most tárgyra gondoltam


maria.deme2

Where is it?is azt jelenti


nagyi60

kérem vissza az életem,


Judit19900923

Nálam a kiírt válasz: Where is she at. Mi a fenének oda az AT?


C.sU66

A tanulotarsak mind ugyanazt a prolemat vetik fel, Duolingo megbuntet minket azert, mert Duolingo nem tud magyarul. Duolingo koveti el a hibát es tolunk veszi el az eleteket, hogy a fizetos szolgáltatásra kenyszerítsen. Ez etikatlan es gusztustalan.


maria.deme2

Where is it?is azt jelenti


hejoe

Ez nem pontos feladat meghatározás


apuka38

Két jó válasz volt, de csak egyet fogadott el.


Johannales1

Mind a három miért nem jó?


angelina735080

Nem határozza meg kellően a kérdést!


Sylvia597815

Ez nem jó kérdés. Lehet tárgy is, akkor viszont jó a válaszom. Kérem vissza az életem


Gilike

Mért kettőt kell találni. Egyik jó másik rossz


varga.rita2

Az miért nem jó hogy "where is she" ???


FehrErikJn

Where(hol)is(van)it(az a valami ami nincs meghatározva csak van de nem társítunk neki nagy jelentőséget mert annyira nyilvánvaló vagy nem akarjuk elárulni mert nem szeretnénk, hogy megtudják valamilyen ők miatt) .


BustyaGabr

Where is she AT? Miért at? És miért she at?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.