A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hol van?"

Fordítás:Where is it?

4 éve

22 hozzászólás


zalnSoltis

most nem azért, de a "where is she" nem azt jelenti, hogy "hol van (ő)"??

4 éve

maria.deme2

Where is it?is azt jelenti

4 éve

olomkatona83

Bocsi de lègyszi tegyètek oda hogy (ő) mert èn most tárgyra gondoltam

3 éve

nagyi60

kérem vissza az életem,

4 éve

balika91

Tipmix :D

3 éve

maria.deme2

Where is it?is azt jelenti

4 éve

hejoe

Ez nem pontos feladat meghatározás

3 éve

Johannales1

Mind a három miért nem jó?

3 éve

apuka38

Két jó válasz volt, de csak egyet fogadott el.

3 éve

FehrErikJn

Where(hol)is(van)it(az a valami ami nincs meghatározva csak van de nem társítunk neki nagy jelentőséget mert annyira nyilvánvaló vagy nem akarjuk elárulni mert nem szeretnénk, hogy megtudják valamilyen ők miatt) .

2 éve

FehrErikJn

Ok miatt

2 éve

mbtbd

Elírás volt

4 éve

TyraLothbrok

Szerintem jó de egy 11 éves gyerek lehet h frissebb :D

3 éve

Bazsesz3

Nem csak neked xD

3 éve

Gilike

Mért kettőt kell találni. Egyik jó másik rossz

3 éve

varga.rita2

Az miért nem jó hogy "where is she" ???

3 éve

nevetobuddha

Ezt honnan kellene kitalálni??

4 éve

TommyAngel4

Ez most mi???

4 éve

ZsanettZs

Hol van? -hoz miert nem jo a where is it??

1 éve

TthKlmn

hol van az ez?

2 hónapja

zoltan.zva

It és a that is szerintem jónak kellene lennie

4 hete