"Hol van?"

Fordítás:Where is it?

4 éve

28 hozzászólás


zalnSoltis

most nem azért, de a "where is she" nem azt jelenti, hogy "hol van (ő)"??

4 éve

maria.deme2

Where is it?is azt jelenti

4 éve

olomkatona83

Bocsi de lègyszi tegyètek oda hogy (ő) mert èn most tárgyra gondoltam

4 éve

nagyi60

kérem vissza az életem,

4 éve

balika91

Tipmix :D

3 éve

maria.deme2

Where is it?is azt jelenti

4 éve

hejoe
hejoe

Ez nem pontos feladat meghatározás

4 éve

Johannales1

Mind a három miért nem jó?

3 éve

apuka38

Két jó válasz volt, de csak egyet fogadott el.

3 éve

FehrErikJn

Where(hol)is(van)it(az a valami ami nincs meghatározva csak van de nem társítunk neki nagy jelentőséget mert annyira nyilvánvaló vagy nem akarjuk elárulni mert nem szeretnénk, hogy megtudják valamilyen ők miatt) .

3 éve

FehrErikJn

Ok miatt

3 éve

mbtbd

Elírás volt

4 éve

TyraLothbrok

Szerintem jó de egy 11 éves gyerek lehet h frissebb :D

4 éve

Bazsesz3

Nem csak neked xD

3 éve

Gilike

Mért kettőt kell találni. Egyik jó másik rossz

3 éve

varga.rita2

Az miért nem jó hogy "where is she" ???

3 éve

nevetobuddha

Ezt honnan kellene kitalálni??

4 éve

TommyAngel4

Ez most mi???

4 éve

ZsanettZs

Hol van? -hoz miert nem jo a where is it??

2 éve

zoltan.zva

It és a that is szerintem jónak kellene lennie

4 hónapja

FeketeGyul3

A hol van? Túl általános kérdés. A 'Hol van ő?', a 'Hol van ez?' már egyértelműen jelzi, hogy melyik fordítást várja el a duolingo. Addig viszont mindegyik válasz helyes.

3 hete

TthKlmn
TthKlmn

hol van az ez?

6 hónapja

tengerpart

és akkor most oda van egy életem?

4 éve

Bazsesz3

Nem csak neked xD

3 éve

inaworldsocold

congratulation for duolingo -.-

4 éve

benibenasi

mi ez a fasz

3 éve

MadlenaPes1

Hogy beszélsz !??

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.