"Hol van?"

Fordítás:Where is it?

February 8, 2014

30 hozzászólás


zalnSoltis

most nem azért, de a "where is she" nem azt jelenti, hogy "hol van (ő)"??


olomkatona83

Bocsi de lègyszi tegyètek oda hogy (ő) mert èn most tárgyra gondoltam


maria.deme2

Where is it?is azt jelenti


nagyi60

kérem vissza az életem,


maria.deme2

Where is it?is azt jelenti


apuka38

Két jó válasz volt, de csak egyet fogadott el.


hejoe

Ez nem pontos feladat meghatározás


Johannales1

Mind a három miért nem jó?


TyraLothbrok

Szerintem jó de egy 11 éves gyerek lehet h frissebb :D


Bazsesz3

Nem csak neked xD


Gilike

Mért kettőt kell találni. Egyik jó másik rossz


varga.rita2

Az miért nem jó hogy "where is she" ???


FehrErikJn

Where(hol)is(van)it(az a valami ami nincs meghatározva csak van de nem társítunk neki nagy jelentőséget mert annyira nyilvánvaló vagy nem akarjuk elárulni mert nem szeretnénk, hogy megtudják valamilyen ők miatt) .


nevetobuddha

Ezt honnan kellene kitalálni??


ZsanettZs

Hol van? -hoz miert nem jo a where is it??


zoltan.zva

It és a that is szerintem jónak kellene lennie


FeketeGyul3

A hol van? Túl általános kérdés. A 'Hol van ő?', a 'Hol van ez?' már egyértelműen jelzi, hogy melyik fordítást várja el a duolingo. Addig viszont mindegyik válasz helyes.


szekitom

Ha nem rakja ki az "it"-et, akkor nem is tudom beilleszteni, vagyis úgy lett hibás a válaszom, hogy fel sem ajánlotta az "it" szócskát :(


DamianBasquiat

Miért nem fogadta el hogy Where is she miért kellett az at et a végére rakni?


TthKlmn

hol van az ez?


tengerpart

és akkor most oda van egy életem?


Bazsesz3

Nem csak neked xD


MadlenaPes1

Hogy beszélsz !??


inaworldsocold

congratulation for duolingo -.-

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.