1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They support their children."

"They support their children."

Fordítás:Támogatják a gyerekeiket.

February 8, 2014

10 hozzászólás


JackUnion

A support azt is jelenti, hogy segít!


fectroll

Ha nem fogadja el, s jónak gondolod, akkor jelentsd!


SaturdayplaceTom

Már szerencsére elfogadja. :-)


KissKorni

Igen, de nem csak azt.A segít szó hoz inkább a help szót használják szerintem


BicskeiDne

a help szó jelentése segitség


kalamba

a szavankenti kiejtesnel "their" semmikeppen sem hassonlit az eredetire inkabb valami "rare" hajaz


Gergo9669

De nem hallatszik jól istenem !


Edina262740

Miert nem jo"tamogatjak a gyerekeiket"


csabca3

Supportcreeper!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.